اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

وزارت راه مطالبات شهرداری شوشتر را پرداخت کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: وزارت راه و شهرسازی باید مطالبات شهرداری شوشتر را پرداخت کند و در این باره سرعت عمل بیشتری به کار گرفته شود.

وزارت راه مطالبات شهرداری شوشتر را پرداخت کند

امیر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی شوشتر وظیفه آماده سازی تعاونی‌های منطقه 147 هکتاری شوشتر را برعهده داشت و همه هزینه‌های لازم را از اعضای تعاونی‌های این منطقه اخذ کرد اما اقدامی برای آماده‌سازی انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در این منطقه تعهدات 60میلیارد ریالی را در مدت 15 سال عملی کرده است، افزود: در این منطقه همه خیابان‌ها و کوچه‌ها آسفالت و احداث فضای سبز و جوی جدول از طرف شهرداری شوشتر انجام شده است اما اداره راه و شهرسازی که خود اعتبارات این طرح را اخذ کرده باید هزینه‌ها را به شهرداری شوشتر بازگرداند.

رسولی تاکید کرد: در شرایط کنونی در خیابان عمار حدفاصل میان بیمارستان خاتم الانبیای شوشتر تا واحدهای مسکن مهر نیز تعاونی‌هایی وجود دارند که مشکل آماده سازی دارند و به دلیل اینکه شهرداری توان خرید آزاد قیر را برای آسفالت معابر این منطقه ندارد آسفالت و آماده سازی این منطقه پس از شش تا 10 سال که از بهره‌برداری از این منطقه می‌گذرد، هنوز باقیمانده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با تأکید بر اینکه شهرداری تنها حقوق خود را در این باره استیفا کرده است، افزود: شهرداری به ازای کاری که در این منطقه انجام داده از وزارت راه و شهرسازی طلب دارد و باید این وزارت خانه نیز در اسرع وقت پرداخت مطالبات شهرداری شوشتر را در دستور کار قرار دهد.

وی تاکید کرد: در این باره با وزیر راه و شهرسازی دیدار و مذاکراتی انجام شد و وی در این باره دستورات لازم را صادر کرده است ولی روند بررسی و مستندنگاری در این باره بسیار کند است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول