اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات مردم مناطق محروم باید ریشه‌ای برطرف شوند

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات مردم به‌ ویژه در مناطق محروم این استان باید به صورت ریشه‌ای مرتفع شوند.

مشکلات مردم مناطق محروم باید ریشه‌ای برطرف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ارسلان جلال‌فرد پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی مناطق محروم بخش لوداب در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: لازم است مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان بررسی و به اطلاع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی رسانده شود.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در این بخش افزود: باید رایزنی با ادارات مربوطه از جمله دانشگاه علوم پزشکی انجام شود تا وضعیت بهداشت این مناطق بهبود پیدا کند.

جلال‌فرد حل و فصل ریشه‌ای مشکلات مردم را ضروری خواند و تاکید کرد: با دادن وام‌های اشتغال و انجام کارهای فرهنگی، می‌توان زمینه خودباوری و خوداتکایی را در خانواده‌های این منطقه فراهم کرد.

وی تصریح کرد: هر چند کار فرهنگی ممکن است کمی به طول بینجامد تا بازدهی داشته باشد ولی می‌طلبد تا فرهنگ کار و تلاش و سرمایه کافی برای اشتغال در اختیار خانواده‌های قادر به کار قرار گیرد.

جلال فرد یادآور شد: کلید سرکشی به مناطق محروم زده شده و باید خدمات به صورت هدفمند انجام شود تا فقر و محرومیت در این استان نباشد.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرکشی به مناطق محروم و دیدن مشکلات مردم موجب می‌شود خدمات با صداقت و اعتماد به نفس بالاتری به آنان ارائه شود.

به گزارش فارس در این بازدید مقرر شد افراد دارای توان کار برای اجرای طرح‌های اشتغال، آموزش لازم را کسب کرده و وام اشتغال به آنان پرداخت شود.

طی این بازدید بر اساس نیاز خانواده‌ها لوازم خانگی از جمله تانکر آب، اجاق گاز، سیلندر گاز، تلویزیون، یخچال، مبالغ بلاعوض از یک تا 3 میلیون ریال و وام قرض الحسنه تا سقف یک میلیون تومان برای درمان خانواده‌های نیازمند اختصاص یافت.

قائم مقام کمیته امداد، جمعی از مدیران استانی و شهرستان بویراحمد از مناطق حوزه لوداب از جمله مورنا، شهدالی، زرتی پشتی، چهل دختران، انارک و لیرابک بازدید کردند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول