اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عقد قرارداد سه ساله

مدافع شهرداری اراک به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال شهرداری اراک با عقد قراردادی سه ساله برای حضور در لیگ برتر به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

مدافع شهرداری اراک به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم خردادماه آغاز شده است و تا کمتر از دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت، صبای قم در تکاپو برای جذب بازیکنان مورد نظر خود یک مدافع به خدمت گرفت.

در فاصله باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تیم فوتبال صبای قم یک بازیکن دیگر جذب کرد که این بازیکن مدافع فصل گذشته تیم شهرداری اراک است.

مهره جدید صبای قم مسعود حق‌جو از بازیکنان خلاق و با کیفیت فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای لیگ دوازدهم به صبای قم آمد.

با نظر یحیی گل‌محمدی و موافقت مسئولان باشگاه صبای قم، این باشگاه بعد از جذب شش بازیکن جدید از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، با مسعود حق‌جو مدافع فصل قبل تیم شهرداری اراک به توافق رسید تا این بازیکن یکی از خریدهای صبا برای لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور لقب بگیرد.

حق‌‌جو در پایان لیگ از تیم شهرداری اراک به قصد یکی از تیم‌های دسته برتری جدا شد تا اینکه سر از صبای قم درآورد و با تیم چهارم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قراردادی سه ساله را به امضا رساند.

این بازیکن یکی از چند چهره شاخص در بین مدافعان شاغل در تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شمار می‌رود که با 25 سال سن سابقه بازی کردن در تیم‌هایی همچون شموشک نوشهر و نساجی مازندران را دارد و از بازیکنان آینده‌داری است که به عضویت صبا درآمد.

در فاصله بیش از 35 روز از آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون صبای قم در حال حاضر هفت بازیکن از لیگ دسته اول جام آزادگان و دو بازیکن از سهمیه خود در لیگ برتر به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول