اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر خبر داد

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان از ابتدای تیر ماه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر گفت: ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان از ابتدای تیر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا حیدری ظهر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به پروژه‌های آموزش و پرورش ابهر اظهار داشت: ما برای اجرای نظام 3-3-6 و تکمیل فضاهای آموزشی از جمله دبستان فرهنگیان و اندیشه و همچنین آسفالت‌ریزی محوطه مدارس نیاز به اعتبارات دولتی در سال 91 و یاری خیرین داریم.

وی در ادامه از پیشرفت 20 درصدی فضای آموزشی پروژه خیرساز دکتر کاشانی خبر داد و ابراز داشت: در تابستان امسال پنج مرکز برای اسکان مسافرین و فرهنگیان عزیز در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به طرح هوشمندسازی مدارس، از فرماندار این شهرستان خواهان رسیدگی و مساعدت بیشتر به این موضوع شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به اتمام ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی گفت:‌ ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد.

علیرضا قنبری در ادامه به حذف اضافه‌کاری در مقاطع ابتدایی‌، راهنمایی و متوسطه نظری، ساماندهی نیروهای مازاد راهنمایی‌، حذف پیش‌دبستانی از مدارس دولتی‌، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌ها به‌ویژه برای معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی، تجهیزکردن کلاس‌های ششم به رایانه و انتخاب پوشاک مناسب برای دانش‌آموزان اشاره کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به افزایش پایگاه‌های تابستانی خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی و خانه پینگ‌پنگ ابهر نیز از جمله مراکز فعالیت‌های تابستانی در نظر گرفته شده است.

نقی عزیزخانی از برگزاری مراسم افتتاح طرح هجرت سه در یازدهم تیرماه همزمان با ولادت حضرت علی‌ اکبر‌(ع) و روز جوان در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر خبر داد.

وی گفت: آموزش و پرورش ابهر طی دو سال متوالی در طرح هجرت سه و اوقات فراغت تابستانی رتبه‌های برتر استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول