اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهر:

مشارکت مردم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی تقویت شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهر گفت: مشارکت مردم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی تقویت شود زیرا تقویت این مشارکت‌ها شاخص‌های فرهنگی و مذهبی استان‌ها را ارتقا می‌دهد.

مشارکت مردم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بهره‌مندی بیش از یک‌هزار و 500 نفر از علاقه‌مندان علوم قرآنی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی اهر خبر داد.

وی گفت: در این شهرستان پنج مؤسسه قرآنی زیر پوشش و نظارت این نهاد فعالیت دارند که در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی را تحت عنوان محفل انس با قرآن، مسابقات حفظ، آموزش روخوانی، قرائت و تفسیر برگزار کرده‌اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهر اظهار کرد: بیش از 900 نفر در آموزش نهضت قرآن‌خوانی، 356 نفر در دوره‌های تخصصی و مربی‌گری، 130 نفر در گسترش مفاهیم قرآنی و تفسیر همچنین 45 نفر از آموزش‌های ویژه تربیت و تأمین نیروی قرآنی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: با تدارک برنامه‌های متنوع برای مساجد مختلف در طول سال در کلیه مساجدی که به نام ائمه معصومین نامگذاری شده در اعیاد آن امام مراسم ویژه‌ای در همان مسجد به‌صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهر تصریح کرد: این امر در زمینه ارزش‌گذاری ترویج و مشارکت مردم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی صورت می‌گیرد.

حسینی گفت: با توجه به تلاش‌های مضاعفی که از سوی این اداره در ترویج فرهنگ اسلامی و شعائر مذهبی صورت گرفته، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در اکثر شاخص‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی رتبه اول و دوم را در طول چهار سال گذشته به‌خود اختصاص داده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهر افزود: این امر نشان از همکاری جدی مردم و مسئولان منطقه با اداره تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت‌های مختلف در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول