اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ثارالله کرمان

سپاه حرف اول را در دفاع از نظام اسلامی می‌زند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: سپاه توانست در سخت‌ترین شرایط حرف اول را در دفاع از نظام اسلامی بزند.

سپاه حرف اول را در دفاع از نظام اسلامی می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، منصور الهی ظهر امروز در نشست آگاه‌سازی حفاظتی ‌همسران و فرزندان سپاه زرند اظهار داشت: یکی از عزیز‌ترین مولودهای نظام جمهوری اسلامی سپاه است که مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند که این مجموعه عظیم به حفاظت اطلاعات سپرده شده است.

وی بیان داشت: این را دشمنان ما هم اعتراف می‌کنند و به خوبی می‌دانند که حفظ نظام اسلامی توسط سپاه صورت گرفته است و اگر در این زمینه مقالات و کتاب‌های مختلفی نوشته شود و این بحث را مطرح کرد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

الهی ابراز داشت: جایگاه سپاه با حرکت انقلاب جوانان ایجاد شد و با دست خالی توانمندی خود را به منصه ظهور رساند و می‌توان گفت که سپاه پاسداران توانست در سخت‌ترین شرایط حرف اول را در دفاع از نظام اسلامی بزند که این امر برای همه ثابت شده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بعد پرورش مدیران کشور و جوانان حرف اول را می‌زند و اگر در هر نهاد و سازمان فعال در سطح کشور که نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اند نگاه کنیم، یک فرد سپاهی مدیریت را به عهده داشته است.

الهی تصریح کرد: سپاه در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش مهمی برعهده داشته و به خوبی ایفای نقش کرده است در حوزه مسائل استراتژیک، تولید علم، فناوری، اقتصادی و ... سپاه نقش اول را به عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر همین نقش اول بودن سپاه در مسائل مختلف موجب عصبانیت دشمنان شده است تا جایی که تهدید به ترور فرماندهان سپاه می‌کنند.

الهی عنوان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که عناصری در سپاه وجود دارد که وقت مبادا آماده فداکاری هستند تا جایی که جان خود را فدا کنند، اما دشمن با انواع ترفند‌ها و رسانه‌های مختلف سایبری و فضای مجازی تلاش می‌کند که سپاه را تضعیف کند.

وی گفت: دشمن به دلیل اینکه نمی‌تواند سپاه از بین ببرد، اقدام به تخریب و تضعیف سپاه می‌کند تا نگرش مردم تغییر کند، سپاهی که ستون و پایه اصلی نظام، انقلاب و ولایت است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان در مورد آسیب‌های اجتماعی فرزندان گفت‌: وظیفه همسران پاسدار در‌ست تربیت کردن  فرزندان است ‌و باید فرزندانی متدین و با خدا تربیت کنند.

وی ابراز داشت: حفظ نظام به عهده سپاه است که یک واجب عینی است، وظیفه همسران آنها ایجاد آرامش و تربیت صحیح فرزندان و تحمل مشکلات است.

الهی افزود: اگر تدین‌، تقوا‌، نظارت در زندگی‌ها وجود داشته باشد، اما خطا و اشتباهی هم ببینید از طریق همین تدین و تقوا می‌توان رفع کرد.

وی در مورد ولایت‌پذیری گفت‌: کسانی که ولایت‌پذیر نیستند نمی‌توانند ادعا کنند که سرباز امام زمان (عج) هستند، زیرا این افراد دچار شک و تردید هستند.

الهی ابراز داشت: اگر می‌خواهیم جامعه اسلامی داشته باشیم، باید ولایت‌پذیر باشیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول