اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و جوانان

سالن ورزشی 1500 نفری کنگان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استان بوشهر، سالن ورزشی یک‌هزار و 500 نفری کنگان کلنگ‌زنی شد.

سالن ورزشی 1500 نفری کنگان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به استان بوشهر توجه ویژه‌ای دارد و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش با جدیت اجرایی شده است.

رضا جمشیدی افزود: سطح کیفی پروژه‌ها بسیار بالاست و امیدوار هستیم جوانان ورزشکار از امکانات موجود رضایت کاملی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی یک‌هزار و 500 نفری کنگان دارای استانداردهای لازم است و به فضل خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان تحولات عظیمی در منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عظیم نفت و گاز در عسلویه اظهار داشت: حق مردم این منطقه است که خدمات خوب و بالایی به آنها ارائه شود و به حول و قوه الهی از تمام توانمندی موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به اهمیت سفر وزیر ورزش به بوشهر گفت: در سفر امروز وزیر ورزش و جوانان چند طرح مهم و زیربنایی ورزشی در استان بوشهر بهره‌برداری و اجرایی می‌شود.

جمشیدی افزود: سالن ورزشی شهر بردخون و سالن جودو و کشتی بوشهر از جمله این طرح‌های افتتاحی است.

وی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی یک‌هزار و 500 نفری کنگان و بازدید از ورزشگاه در دست ساخت 15 هزار نفری بوشهر نیز از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر است.

جمشیدی بیان کرد: ورزشکاران استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار ارزشمندی هستند که باید با افزایش امکانات ورزشی و حمایت از این عزیزان، نسبت به رشد ورزش اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول