اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح پل بزرگ بندینی در محور جاسک- کنارک- کاروان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: پل بزرگ بندینی در محور کنارک- کاروان- جاسک در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پل بزرگ بندینی در محور جاسک- کنارک- کاروان

ایوب کرد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پل بزرگ بندینی با 15 دهانه 20 متری بر روی رودخانه بدینی در محور جاسک- کنارک- چابهار در حال احداث است که افتتاح آن آرزوی دیرینه مردم و مسئولان منطقه است.

وی افزود: پل مذکور یکی از حساس‌ترین پل‌های این محور است که در زمان وقوع سیلاب‌های فصلی می‌تواند نقش بسزایی در مهار آب‌های روان داشته باشد.

کرد ادامه داد: قبل از ساخت این پل، مردم مشکلات زیادی داشتند و شاهد تلفات جانی و مالی زیادی بودیم که با تمهیداتی که اتخاذ شده و تامین اعتبارات لازم، این پل در هفته دولت در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: پل بندینی به واسطه قرارگرفتن این محور در مسیر دو استان سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان از نظر اقتصادی از اهمیت بالایی برخودار است.

وی افزود: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پل بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و هم‌اکنون از 97 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

کرد گفت: با افتتاح این پل، پل‌های افتتاح شده در این محور از سال 88 تاکنون به 4 دستگاه افزایش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: تاکنون برای ساخت ابنیه فنی محور فوق، 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است: رودخانه بندینی در کیلومتر 198 مسیر جاسک- کاروان- کنارک واقع شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول