اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان خبر داد

رکود قیمت کاذب مرغ در همدان طی هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از رکود قیمت کاذب مرغ طی هفته آینده خبر داد و گفت: این قیمت کاذب به طور 100 درصد رکود خواهد کرد.

رکود قیمت کاذب مرغ در همدان طی هفته آینده

جواد عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با وضعیت گرانی مرغ در بازار همدان و نوسانات آن اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار همدان کاذب است.

به گفته وی، فروش مرغ به قیمت 6 هزار و 300 تومان برای مصرف‌کنندگان قیمتی کاذب است که باید به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش قیمت مرغ در بازار همدان طی هفته‌ آینده خبر داد و گفت: قیمت کاذب فعلی به طور 100 درصد رکود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت نهاده‌های اولیه نظیر سویا و ذرت را به مرغداران واگذار کرده است و دلیلی برای افزایش قیمت کاذب گوشت مرغ وجود ندارد.

عاشوری با بیان اینکه به فروش رساندن مرغ بیش از قیمت عنوان شده (6 هزار و 300 تومان) تخلف است، تصریح کرد: اگر چه قیمت مرغ در حال حاضر 6 هزار و 300 تومان است اما بعد از ظهرها این قیمت در بازار همدان تا حدود 6 هزار تومان نیز به فروش می‌رود.

وی با بیان اینکه در بازار همدان به هیچ عنوان کمبود گوشت مرغ نداریم، ابراز کرد: بحث فعلی در این زمینه افزایش کاذب قیمت این نوع گوشت است که سیاست دولت نیز اعمال شده که قیمت طی هفته آینده رکود پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های اعمال شده در بحث گوشت مرغ توسط دولت، طی هفته آینده قیمت فعلی شکسته خواهد شد و به قیمت 5 هزار تومان یا 4 هزار و 800 تومان نیز می‌رسد.

وی در رابطه را وضعیت ماهی در بازار همدان نیز گفت: فروش ماهی در بازار همدان در شش ماهه دوم سال خوب است چرا که خرید مردم از این نوع گوشت به نیمه دوم سال معطوف است.

عاشوری در پایان سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر ماهی‌های پرورشی چون قزل‌آلا در بازار همدان به فروش می‌رسد، عنوان کرد: قیمت این نوع ماهی نیز 5 هزار و 200 تومان تا 5 هزار و 500 تومان برای مصرف‌کننده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول