اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 700 دانشجو از سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد گفت: با حضور 700 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر طرهانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران کشور در خرم‌آباد خبر داد و گفت: این جشنواره در 12 رشته برگزار می‌شود و به نفر اول هر رشته مبلغ 400 هزار تومان، دوم 300 هزار و سوم و چهارم هر کدام 200 هزار تومان داده می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از دهم تا 14 تیرماه سال جاری با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

طرهانی‌نژاد با بیان اینکه این جشنواره با حضور 700 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان سراسر کشور در این جشنواره در رشته‌های قرآن در بخش قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، ترجمه، ‌تفسیر و حفظ،‌ نهج‌البلاغه،‌ نقاشی،‌ کتاب‌خوانی،‌ کاریکاتور، عکاسی، شعر و خوش‌نویسی با هم به رقابت می‌پردازند.

‌مدیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد با بیان اینکه در استان لرستان 16 دانشجو در این جشنواره شرکت دارند، گفت: افتتاحیه این جشنواره 11 تیرماه با حضور 87 دانشگاه از سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 800 نفر به عنوان مهمان و شرکت کننده در این جشنواره شرکت می‌کنند،‌ گفت: در هر رشته دو تا سه نفر به عنوان مربی بومی و یک سرداور از تهران این جشنواره را داوری می‌کنند.

مدیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد گفت: در حاشیه این جشنواره برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و کتاب، محصولات فرهنگی، ‌بازدید از قلعه فلک الافلاک،‌ اماکن دیدنی و تفریحی، برپایی جنگ شادی و چاپ کتاب این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به دانشکده‌ فنی ‌و حرفه‌ای خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در این دانشگاه هزار و 400 دانشجو مشغول به تحصیل هستند که این تعداد در سال جاری به یک هزار و 700 دانشجو افزایش می‌یابند.

طرهانی‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر 167 دانشکده فنی و حرفه‌ای در کشور وجود دارد و با توجه به رویکرد کیفی‌سازی که در اولویت قرار گرفته است، این دانشگاه به دنبال افزایش دانشکده‌ها در سطح کشور نیست.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول