اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سمنان:

هوشمندسازی مدارس سمنان نیازمند همکاری دستگاه‏هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سرپرست فرمانداری سمنان گفت: هوشمندسازی مدارس این شهرستان نیازمند همکاری دستگاه‏های اجرایی و بسیج امکانات است.

هوشمندسازی مدارس سمنان نیازمند همکاری دستگاه‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان که با حضور مدیران شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: برای هوشمندسازی مدارس شهرستان سمنان به همکاری همه‌جانبه تمام دستگاه‏های اجرایی این شهرستان و بسیج امکانات آموزش و پرورش نیازمندیم.

وی هم‌چنین نقش و جایگاه آموزش و پرورش را به عنوان یکی از مهم‏ترین مراکز فرهنگ‏ساز کشور بی‏بدیل دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سرپرست فرمانداری سمنان تاکید کرد: برطرف کردن مسائل و مشکلات نظام آموزش و پرورش، حرکت در راستای به ‏روز کردن آموزش‏ها و استفاده از فناوری‏های روز دنیا از مهم‏ترین و ضروری‏ترین نکاتی است که باید در نظام تحول بنیادین مورد توجه قرار گیرد.

سعدالدین تصریح کرد: مهیا ساختن فضاهای آموزشی با استانداردهای مشخص شده در مدارس هوشمند به اعتبارات مالی و نیروهای متخصص و آموزش دیده نیازمند است.

وی اظهار کرد: مهیا ساختن فضاهای آموزشی با توجه به فرهنگ بالای مردم این شهرستان و تعامل انجمن‏های اولیا و مربیان با مدیران مدارس به سرعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول