اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد

225 کالای وارداتی و صادراتی در بندر امام نمونه‌برداری شد

خبرگزاری فارس: 225 نوع کالای وارداتی و صادراتی در پایانه ترانزیتی بندر امام (ره) توسط عوامل اجرایی و کارشناسان اداره استاندارد خوزستان نمونه‌برداری شد.

225 کالای وارداتی و صادراتی در بندر امام نمونه‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، در خردادماه  امسال183  فقره اظهارنامه وارداتی و 42 فقره اظهارنامه صادراتی به اداره استاندارد بندر امام (ره) ارجاع شد که از کالاهای وارداتی و صادراتی 830 نمونه اخذ و برای انجام آزمون به آزمایشگاه‌های تأیید صلاحیت شده ارسال گردید.

حجم واردات و صادرات از این اداره در بخش واردات بیشتر شامل خوراک دام مانند کنجاله سویا، کانولا، ذرت، گندم، شکر خام، مواد نسوز و الکترودهای گرافیتی، لوازم صنعتی مورد استفاده در شرکت‌ها از قبیل لوله حفاری و اتصالات، برنج، مدارهای الکتریکی چاپی، ورق‌های گالوانیزه و جو دامی بوده است.

همچنین در بخش صادرات کالاهایی که نمونه‌برداری از آنها انجام شد شامل مواد تولیدی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه از قبیل پروپان، بوتان، کاستیک سودا، آمونیاک، کود شیمیایی اوره، گوگرد و مواد نفتی مانند نفت گاز، نفت کوره و میعانات گازی و مواد معدنی مانند سنگ آهن و کلینکر بوده است.

اداره استاندارد خوزستان در عرصه‌ کیفیت از واحدهایی که با کیفیت‌ها و استانداردهای ملی فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کند و با نظارت در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات آن‌ها، زمینه حمایت و صیانت از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و همچنین حضور رقابتی آنها در بازار جهانی را فراهم‌ می‌آورد.

بخش‌های اجرای استاندارد و کنترل کیفیت و واحد صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان، تمام تلاش خود را برای نظارت بر تولید و واردات کالاها اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول