اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در استان یزد

دانشگاه آزاد مهریز در رشته مکانیک دانشجو می پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز گفت: مهریز برای نخستین بار در استان یزد در رشته مکانیک دانشجو پذیرش می کند.

دانشگاه آزاد مهریز در رشته مکانیک دانشجو می پذیرد

جلیل بیک امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از مهریز با اعلام اینکه در سال جاری برای نخستین بار در استان یزد در رشته کارشناسی ناپیوسته مکانیک گرایش ساخت، تولید و ماشین افزار در مهریز دانشجو پذیرش می شود، اظهار داشت: این رشته هم اکنون تنها در شهرستان مهریز فعال است.

وی از از فارغ التحصیلان آموزشکده‌های استان یزد دعوت کرد تا برای ادامه تحصیل در رشته مکانیک به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز مراجعه کنند.به طور قطع با پذیرش دانشجو، فضای خوب آموزشی و کارگاه‌های مجهزی برای این رشته در نظر خواهیم گرفت.

وی همچنین از افزایش سه رشته کارشناسی‌ارشد به رشته‌های این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی 91 - 90 رشته‌های کارشناسی‌ارشد برق گرایش قدرت، کارشناسی‌ارشد برق گرایش الکترونیک و کارشناسی‌ارشد برق گرایش کنترل به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شده که در سال تحصیلی جدید این دانشگاه در مجموع در 33 رشته دانشجو می‌پذیرد.

بیک با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز نخستین دانشگاه مجهز به تمامی گرایش های رشته برق در استان یزد است، عنوان کرد: تعداد رشته های فعال این دانشگاه هم اکنون هشت رشته کاردانی ناپیوسته، شش رشته کاردانی پیوسته، 13 کارشناسی ناپیوسته، سه رشته کارشناسی پیوسته، سه رشته کارشناسی‌ارشد است که با توجه به پتانسیل های موجود، پیگیری‌هایی نیز برای پذیرش دانشجوی دکتری در حال انجام است.

وی تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه را از ابتدای تاسیس تاکنون 2 هزار و هشت نفر اعلام کرد و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز با 25 نفر هیئت علمی مجرب و کارآزموده گام‌های موفقی را در حوزه آموزش عالی برداشته است به طوری که در حوزه پ‍ژوهش تعداد 10 مقاله در مجلات ISI، تعداد 22 مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی، 25 مقاله در کنفرانس‌های ملی و 40 مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه و سه عنوان کتاب نیز در موضوعات برق و معماری منتشر کرده است.

وی در مورد عملکرد عمرانی دانشگاه نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز دارای 16 هکتار فضاست و هم‌اکنون چهار پروژه در حوزه‌های محوطه‌سازی، زیرسازی و ایجاد فضای سبز مناسب و زیبا در دست اجراست.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول