اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضایی کشور بود

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: شهید بهشتی معمار و بنیانگذار دستگاه قضایی کشور بود.

شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضایی کشور بود

حسین کیخا امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: عصر امروز مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر به ویژه شهید طباطبایی، سید‌الشهدای سیستان‌وبلوچستان در زابل برگزار می‌شود.

وی افزود: فاجعه شهادت شهید بهشتی و یارانش چهره نفاق را در کشور آشکار و بصیرت مردم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

کیخا گفت: فاجعه هفتم‌تیر که به منظور براندازی نظام برنامه‌ریزی شده بود موجب شهادت 72 تن از بهترین یاران دلسوز و فداکار امام (ره) و انقلاب به ویژه سید شهیدان انقلاب، آیت الله شهید بهشتی منجر شد.

فرماندار زابل ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با این اقدام کشور بهم می‌‌ریزد و انقلاب از بین می‌رود،غافل از اینکه انقلاب اسلامی پایدارتر شده و روز به روز مسیر سربلندی و موفقیت خود را به مدیریت مقام معظم رهبری و وفاداری و پایداری مردم در دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهیدان سرافراز به پیش می‌رود و بیداری اسلامی منطقه زائیده تفکرات و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: فاجعه هفت‌تیر سبب آگاهی و هوشیاری بیشتر مردم، حضور به موقع آنها در صحنه وحدت نیروهای وفادار به امام راحل و انقلاب، و نقطه قوت انقلاب و آغاز مرحله جدیدی از اتحاد و یکپارچگی نیروهای انقلابی باشد.

کیخا بیان داشت: بدون شک گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه بازشناسی اندیشه‌های شهید طباطبائی، ابعاد علمی و سیاسی شخصیتی وی و همچنین افشای چهره زشت منافقان و تروریسم از اهداف بزرگداشت سالگرد این شهیدان است.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر در زابل در بقعه شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سید الشهدای سیستان و‌بلوچستان عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول