اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظم‌پور در گفت‌وگو با فارس خبر داد

راهیابی 5 بوکسور قمی به نیمه نهایی پیکارهای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان قم از قطعی شدن شانس پنج بوکسور قمی برای کسب مدال برنز پیکارهای بوکس قهرمانی کشور خبر داد.

راهیابی 5 بوکسور قمی به نیمه نهایی پیکارهای قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رضا کاظم‌پور در حاشیه چهارمین روز از پیکارهای بوکس قهرمانی جوانان کشور در قم، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: خوشبختانه همانگونه که انتظار داشتیم، بوکسورهای قمی تا این مرحله بسیار خوب و ایده‌آل عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حالی که تیم ما هشت بوکسور در رقابت‌های گزینشی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان شرکت داده بود، برای نخستین بار در تاریخ بوکس قم شاهد هستیم که پنج بوکسور از این جمع شانس کسب مدال دارند.

دبیر هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: در واقع شانس هر پنج بوکسور ما در این مرحله از رقابت‌ها برای کسب مدال برنز قطعی شده است و امیدواریم در پیکارهایی که امشب در مقابل رقبای خود برگزار می‌کنند، جواز حضور در دیدار نهایی و قطعی کردن مدال‌های نقره و بعد از آن به امید خدا کسب مدال طلای خود را مسجل کنند.

وی ادامه داد: بوکسورهای اوزان 52، 56، 64، 75 و به اضافه 91 کیلوگرم تیم جوانان هیئت بوکس استان قم در حال حاضر در مرحله نیمه‌ نهایی پیکارهای این اوزان قرار دارند که امشب در جدال برای راهیابی به دیدار نهایی با حریفان مسابقه می‌دهند.

کاظم‌پور عنوان کرد: برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی بر اساس جدول برگزاری مسابقات مشخص شده است و بر اساس آن پنج بوکسور قمی به ترتیب با رقبای کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، البرز،‌ بوشهر و تهران دیدار می‌کنند.

وی یادآور شد: سطح برگزاری پیکارهای بیست و سومین دوره بوکس قهرمانی جوانان کشور به لحاظ اینکه این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان در سال 2012 محسوب می‌شود، بسیار بالا است.

دبیر هیئت بوکس استان قم ابراز داشت: در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات که امشب تمام رقابت‌های آن برگزار می‌شود، محمد مردی ملی‌پوش ارزنده بوکس کشورمان به عنوان نماینده هیئت قم با سیدراغب البوشکه از کهگیلویه و بویراحمد رقابت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، بوکسور ارزنده قم یعنی حمید عرب‌خانی با امیر کنعانی از کرمانشاه مسابقه می‌دهد و احسان خدایاری از قم با مجتبی غلامی از البرز جدالی حساس را برگزار می‌کند.

کاظم‌پور با تقدیر از عملکرد بوکسورهای قمی تا این مرحله از پیکارها اضافه کرد: همچنین جعفر هدایتی از قم با جواد چلغانی از بوشهر و هاشم کلهری از قم با میلاد روشن‌زاده از تهران مسابقه می‌دهند تا ان‌شاءالله شاهد صعود هر پنج بوکسور قمی به دیدار نهایی اوزان خود در این پیکارها باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول