اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفت

دیدار چهره به چهره بازرس کل استان قزوین با مردم

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین به همراه دیگر مسئولان قضائی با حضور در مسجد جوادالائمه (ع) شهر قزوین و مصلای نماز جمعه شهر آبیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار چهره به چهره بازرس کل استان قزوین با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی، یزدان پناه در حاشیه این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر شهید بهشتی (ره) و شهدای قوه قضائیه بر قانون‌گرایی و احترام به قانون در جامعه تأکید کرد و گفت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان ارگان عالیه نظارتی نظام تلاش می‌کند تا علاوه بر اجرای صحیح قوانین و مقررات و حُسن جریان امور زمینه‌های بُروز تخلفات در سطح دستگاه‌های اجرایی را نیز از بین ببرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه نظارت و اهمیت گزارش‌های مردمی یادآور شد: امر به معروف و نهی از‌ منکر یکی از مصادیق اصلی و مهم نظارت به شمار می‌رود و همیشه باید به عنوان یک فریضه مورد توجه باشد و در میان مردم نهادینه گردد.

بازرس کل استان قزوین همچنین بسیاری از تخلفات و عدم توجه به حقوق بیت المال را ناشی از بی‌تفاوتی و عدم توجه جدی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مردم و مراجعان به دستگاه‌های اجرایی انتظار دارند که مورد تکریم قرار بگیرند و مجریان و دست‌اندرکاران نظام کارشان را درست انجام دهند، و مطابق قانون عمل نمایند.

این مسئول افزود: به همین منظور پیگیری مطالبات مردم از دستگاه‌ها در راستای افزایش سطح رضایتمندی عمومی، در همه حال در دستور کار و اولویت برنامه‌های دستگاه نظارتی قرار دارد.

بازرس کل استان در این دیدارها که بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد، ضمن شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم برای پیگیری آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول