اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در جشن نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از مشارکت 100 هیئت مذهبی این شهرستان در اجرای جشن نیمه شعبان خبر داد.

مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در جشن نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ و معارف دینی و مذهبی در جامعه امر مهمی است که در شرایط کنونی باید انجام شود.

وی افزود: در ماه شعبان چند ویژه‌برنامه ارزنده و با کیفیت تدارک دیده شده که به تدریج اجرا می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از مشارکت 100 هیئت مذهبی این شهرستان در اجرای جشن نیمه شعبان خبر داد و خاطر نشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن جشن نیمه شعبان و گرامی‌داشت میلاد حضرت بقیة‌الله‌الاعظم مهدی(عج)، 100 هیئت ثبت شده و مجوزدار در اجرای این مراسم، همکاری و مشارکت می‌کنند.

اهرمی افزود: برگزاری مراسمات محوری و ایستگاه صلواتی در تمام شهرها و روستاهای تابعه، برگزاری گفتمان‌های مهدویت با حضور هیئات مذهبی در مساجد جامعه از اهم مواردی است که در دستور کار این شورا قرار گرفته است

وی یادآور شد: اجرای 10 ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی در دستور کار اداره قرار دارد که از مهم‌ترین آنها برگزاری گفتمان مهدویت، اعزام مبلغ، جشن‌های محوری و محله‌ای، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و کلنگ‌زنی 2 پروژه عمرانی در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان بیان کرد: در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان با کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی، هیئات مذهبی و مؤسسات قرآنی وابسته به این اداره برای برگزاری جشن شور و شادی میلاد حضرت ولی عصر (عج) هماهنگی شده است.

مسئول کانون مداحان کنگان نیز اظهار داشت: با هماهنگی مداحان این شهرستان در اعیاد میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس (ع) بیش از 60 جلسه مداحی و مولودی‌خوانی اجرا شده است.

مسلم رضایی افزود: این کانون به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر (عج) به منظور اجرای مداحی با اعضاء این کانون رایزنی و برنامه‌ریزی کرده و به فضل خدا برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول