اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان سنجش در شهرستان دشتی خبر داد

کاهش 199 نفری داوطلبان آزمون سراسری در دشتی

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان سنجش در شهرستان دشتی گفت: امسال به نسبت سال گذشته شاهد کاهش 199 نفری داوطلبان آزمون سراسری در دشتی بودیم.

کاهش 199 نفری داوطلبان آزمون سراسری در دشتی

علیرضا چمکوری امروز در حاشیه برگزاری آزمون سراسری سال 1391 در خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: از مجموع هزار و 407 نفر داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری در شهرستان دشتی 892 زن و 515 نفر مرد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با اشاره به هماهنگی مطلوب دستگاه‌‌های اجرایی برای رفاه حال داوطلبان به منظور حضور بی‌دغدغه در آزمون افزود: 70 نفر به عنوان عوامل اجرایی از مجموعه نیروهای دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش در این آزمون مشارکت دارند.

نماینده سازمان سنجش در شهرستان دشتی یادآور شد: ما برای دو سال پیاپی متولی آزمون سراسری دانشگاه و مؤسسات عالی دولتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج بوده‌ایم و امسال خوشبختانه روند برگزاری آزمون با توجه به تجربیاتی که در سال گذشته کسب شد بسیار موفق بوده است به گونه‌ای که بنا به اذعان تمام عوامل اجرایی که به عنوان نخستین وعده برگزاری آزمون مراحل پایانی را طی می‌کند یکی از موفق‌ترین آزمون‌هایی بوده که طی چند سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: آزمون سراسری سال 1391 در پنج مرحله در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار می‌شود که در نوبت صبح پنجشنبه که گروه ریاضی بودند مجموعا 272 داوطلب شرکت کردند که 155 نفر مرد و 117 داوطلب زن بودند.

نماینده سازمان سنجش در شهرستان دشتی اضافه کرد: صبح روز جمعه نیز جمعا 575 نفر داوطلب در گروه علوم تجربی در آزمون شرکت خواهند کرد که 404 نفر زن و 171 نفر مرد و بعد از ظهر جمعه در گروه زبان‌های خارجی 72 داوطلب در آزمون شرکت خواهند کرد که 43 نفر زن و 29 نفر نیز مرد هستند.

چمکوری به گروه آزمایشی علوم انسانی اشاره کرد و افزود: در این گروه جمعا 467 نفر داوطلب دارد که 314 نفر زن و 153 نفر مرد هستند.

وی خاطر نشان کرد: امسال به نسبت سال گذشته شاهد کاهش 199 نفری داوطلبان آزمون سراسری در دشتی بودیم.

چمکوری یادآورشد: محوریت اصلی برگزاری آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و با توجه به تعداد داوطلبان آزمون، سالن دبیرستان علامه طباطبایی خورموج نیز در روزهای جمعه و صبح شنبه برای برادران در نظر گرفته شده است.

وی روند برگزاری آزمون را روندی مطلوب عنوان کرد و گفت: این واحد دانشگاهی امسال جزو معدود واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است که متولی آزمون سراسری است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول