اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

بخشنامه حمایت از تولیدکنندگان برای ائمه جمعه ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، بخشنامه‌ای برای تمام ائمه جمعه کشور صادر شد تا از همه تولیدکنندگان بر اساس ضوابط حمایت شود.

بخشنامه حمایت از تولیدکنندگان برای ائمه جمعه ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی ظهر امروز در جشن نخستین سالگرد تاسیس ستاد نماز جمعه زرگرشهر از بخش لاله‌آباد بابل اظهار داشت: همانگونه که هر نوع داد و ستدی به هنگام برپایی نماز حرام است به همانگونه نیز اسلام تاکید به امر تولید و تلاش بعد از اتمام نماز دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به بخش تولید توجه ویژه شود، افزود: همه مسئولان باید در پیاده کردن شعار رهبر انقلاب تلاش کنند و هر کسی چوب لای چرخ تولید بگذارد و به رشد و تعالی مملکت ضربه زند خیانتکار به نظام و انقلاب است.

تقوی بیان داشت: اگر سرمایه‌گذاری قصد کند سرمایه خود را به مرکز تولیدی کشانده و نیاز کشور را برطرف کند نه تنها باید از این سرمایه‌گذار همانند حاجیان برگشته از حج استقبال کرد بلکه باید گوسفندی زیر پای این سرمایه‌گذار قربانی کرده و در انجام کارها از وی حمایت و پشتیبانی شود.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، بخشنامه‌ای برای تمام ائمه جمعه کشور صادر شد تا از همه تولیدکنندگان بر اساس ضوابط حمایت شود.

تقوی اذعان داشت: ائمه جمعه باید از همه سرمایه‌گذاران برای شرکت در نماز جمعه دعوت کنند و با تشویق آنها زمینه دلگرمی آنها برای ادامه کار تولیدی را فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در نماز جمعه وحدت به نمایش گذاشته می‌شود، بیان داشت: امروز دشمنان نظام و رسانه‌های غربی چشم به نماز جمعه این کشور دوخته‌اند تا اگر خدای ناکرده تعداد نمازگزاران کم شود در تحلیل خبر خود، این نظام را تخریب کنند.

تقوی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه یکی از جلوه‌ها و پیام‌های نماز جمعه کشور است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول