اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

عملیات ساخت مرکز بازپروری معتادان لرستان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان با اشاره به اینکه نجات انسان‌ها از گمراهی و تباهی، اقدامی خداپسندانه است، گفت: عملیات ساخت مرکز ساماندهی، نگهداری، بازپروری و توان‌بخشی معتادان این استان به زودی آغاز می‌شود.

عملیات ساخت مرکز بازپروری معتادان لرستان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب الله دهمرده در جلسه بررسی و ساماندهی معتادان در لرستان گفت: به همین منظور زمین مناسب برای ساخت این مجموعه تأمین شده و شرایط برای ساخت و فعالیت این مرکز آماده شده است.

وی با اشاره به عزم جدی مدیریت استان برای ساماندهی معتادان خیابانی، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های مسئول در این حوزه باید همکاری لازم را برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز انجام دهند.

استاندار لرستان گفت: به عنوان مسئول و متولی امور جامعه، زمان و فرصت مناسب را در اختیار داریم تا با نجات جان انسان‌های گرفتار، ره توشه‌ای برای عاقبت خود از طریق خدمت به مردم جمع‌آوری کنیم.

دهمرده افزود: کمک و نجات معتادان و بازگرداندن آنها به آغوش اجتماع یک امر خیر است که باید در استان لرستان تحقق عینی و عملی به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی مرکز جمع‌آوری، بازپروری و توان‌بخشی معتادان خیابانی ظرف یک هفته آینده آغاز می‌شود.

وی از این مرکز به عنوان یک دانشگاه بزرگ یاد کرد و گفت: در این مرکز آموزش‌ها و مهارت‌های لازم زندگی و شغلی به افراد معتادان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول