اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

پیشرفت 85 درصدی پایگاه امداد هوایی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه امداد هوایی آذربایجان‌غربی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 85 درصدی پایگاه امداد هوایی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل جمعیت هلال‌احمر استان اظهار داشت: یک هزار و 975 متر مربع از زمین پایگاه به آشیانه بالگرد، پنج هزار و 625 متر مربع به جایگاه فرود بالگرد و شش هزار و 300 متر مربع نیز به باند پرواز اختصاص یافته است.

وی افزود: نخستین پایگاه امداد هوایی استان در هفت کیلومتری جاده شهید کلانتری ارومیه در زمینی به مساحت پنج هکتار در حال ساخت است.

زینال‌پور تصریح کرد: برای اجرای این طرح نزدیک به 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از نخستین پایگاه امداد هوایی آذربایجان‌غربی امکان ارائه خدمات هوایی امدادی در مواقع بروز حوادث مختلف در استان فراهم می‌شود.

مدیرعامل جمیعت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرا گفت: ساختمان اداری – امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ماکو از دیگر طرح‌های عمرانی در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: این پروژه نیز از 95 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

زینال‌پور اضافه کرد: تاکنون برای اجرای این طرح 9 هزار میلیون ریال اعتبار صرف شده است و برای تکمیل آن در سال جاری یک هزار و 500 میلیون دیگر نیز صرف می‌شود.

به گفته وی این ساختمان که پیش‌بینی می‌شود امسال به بهره‌برداری برسد در بخش مرکزی این شهرستان با زیربنای دو هزار و 290 متر مربع در دو طبقه درحال احداث است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: احداث ساختمان ستادی امدادی جمعیت هلال‌احمر استان که به عنوان دومین طرح بزرگ عمرانی در بین شعب جمعیت هلال‌احمر کشور است هم‌اکنون از 30 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

به گفته وی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در سال گذشته 9 طرح عمرانی را به بهره‌برداری رسانده است.

زینال‌پور اضافه کرد: ساختمان اداری و امدادی شهرستان سلماس پایگاه‌های امداد جاده‌ای چالدران، اشنویه، کاظم‌داشی ارومیه، حیدرآباد نقده، سه‌راهی جلدیان و زمزیان سردشت، انبار سوله امدادی، طرح‌های عمرانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی هستند که در سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول