اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم دوچرخه‌سواری بانوان آذربایجان‌شرقی خبر داد

حضور 8 دوچرخه‌سوار از آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور

خبرگزاری فارس: مربی تیم دوچرخه‌سواری بانوان آذربایجان‌شرقی گفت: از استان آذربایجان‌شرقی هشت نفر در قالب تیم استان در مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری بانوان کشور شرکت می‌کنند.

حضور 8 دوچرخه‌سوار از آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور

مریم مهرآسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این نفرات در ترکیب دو تیم بزرگسالان و جوانان از آذربایجان‌شرقی در این سری از مسابقات حضور خواهند داشت.

وی آمادگی تیم استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تمرین هر روزه تیم در اطراف جاده‌های منتهی به ورزشگاه یادگار امام اعضای تیم از آمادگی بدنی مناسب و کافی برای حضور در مسابقات برخوردار هستند.

مهرآسا در عین حال کم‌تجربگی را عمده مشکل پیش روی تیمش دانست و گفت: با توجه به اینکه نفرات تیم مدت کمی است که وارد عرصه دوچرخه‌سواری و در نتیجه تمرین در این حوزه هستند شاید مشکلاتی برای دوچرخه‌سواران تیم به وجود آید.

وی فرشته چلانی، عاطفه علوی، لیدا دلاوری را اعضای تیم استان در رده سنی جوانان اعلام کرد و گفت: سودابه فیضی، فاطمه منادی، طوبا پیوند و نوشین محمدپور به عنوان اعضای تیم بزرگسالان در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت. 

مهرآسا در مورد زمان و مکان مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی کشور از 12 تیر و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی اردیبهشت امسال در ورزشگاه آزادی و در میان 17 تیم استانی از سراسر کشور توانست عنوان قهرمانی لیگ بانوان کشور برای نخستین بار کسب کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول