اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق اعتبارات سال 1391

کمبودهای ‌مجموعه سوار‌کاری ‌گلستان برطرف ‌‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: یکی از نیازهای اساسی مجموعه‎های سوارکاری گلستان تجهیز امکاناتی برای پرش اسب است که از طریق اعتبارات سال 1391 تامین می‎شود.

کمبودهای ‌مجموعه سوار‌کاری ‌گلستان برطرف ‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت ورزشی اسب‌دوانی استان اظهار داشت: در سطح استان دو لغایت سه مجموعه سوارکاری مربوط به شرکت توسعه وجود دارد و برخی نیز از طریق بخش خصوصی مدیریت می‎شوند که مسابقات پرش با اسب در تعدادی از این مجموعه‎ها انجام می‎گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان مسابقات پرش با اسب را در سطح استان آغاز کرده است اذعان کرد: در شهرستان گنبدکاووس که یک مجموعه کوچکتری است بناست تا تجهیزات بهتری در این زمینه مهیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اذعان کرد: برای تکمیل مجموعه سوارکاری سه شهرستان، صحبت‎هایی با شرکت توسعه شده تا امکانات مناسبی را برای مسابقات پرش با اسب در اختیار قرار دهند که در حال حاضر بازسازی اولیه این مجموعه‎ها در دستور انجام است.

پاشا با بیان اینکه علاقمندان زیادی در سال جاری به اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت ورزشی، شرکت توسعه و معاونت اسب‌دوانی مراجعه داشتند یادآور شد: برای اینکه تمرینات این رشته ورزشی در داخل استان فراهم شود و علاقمندان مجبور به ارائه تمرین در استان‎های دیگر نباشند تلاش کردیم تا با اعتبارات سال جاری این موضوع را پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان وجود مکان‎های مناسب برای انجام مسابقات سوارکاری را اولویتی مهم خواند و متذکر شد: سوارکاری به عنوان یکی از توانمندی‎های استان گلستان محسوب می‎شود که تلاش داریم با ارائه خدمات مطلوب، زمینه مناسبی برای توسعه این ورزش در استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول