اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

زمینه ظهور امام زمان(عج) با اخلاق پسندیده و ترک گناه فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: زمینه ظهور امام زمان(عج) با اخلاق پسندیده و ترک گناه فراهم می‌شود.

زمینه ظهور امام زمان(عج) با اخلاق پسندیده و ترک گناه فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان ملایر مردم را به تقوای الهی و دوری از محرمات خواند و افزود: کسانی که به خدا ایمان دارند از شهوات و هواهای نفسانی دوری می‌کنند و در این راستا سعادت آخرت را برای خود به ارمغان می‌آورند.

خطیب جمعه ملایر ماه شعبان را بسیار مبارک خواند و گفت: در این ماه اعیاد زیادی واقع شده و همه ما باید از این فرصت‌ها در این ماه برای توشه‌اندوزی در آخرت بهره ببریم و خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی عنوان داشت: وظیفه ما در این ماه شادی در اعیاد شعبانیه است و باید هر چه بیشتر برای شناخت ائمه و شخصیت این بزرگواران از این فرصت‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام فاضلیان در ادامه به ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در ماه شعبان اشاره کرد و گفت: این روز بزرگ با عنوان روز جوان در کشور نامگذاری شده است و جوانان ما باید در شناخت بیشتر شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) گام بردارند و در تهذیب نفس و گذشت و فداکاری و ایمان و پاک بودن در این دوران از ایشان الگو بگیرند.

وی در ادامه به میلاد با سعادت امام زمان(عج) در نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: مژده آمدن منجی آخرالزمان در کتب مختلف از اول خلقت آمده است و روزی خواهد رسید که زمین پر از عدل شده و انتقام تمام ظلم و ستم‌ها توسط منجی گرفته می‌شود.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: امروز در دنیا شاهد ظلم‌ و ستم و فساد هستیم و امام زمان(عج) روزی ظهور خواهد کرد که ظلم و ستم بیداد می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان یک شیعه و منتظر واقعی فراهم کردن زمینه‌های ظهور است و متاسفانه امروز شاهد ظهور فرقه‌های انحرافی و شیطان‌پرستی در دنیا هستیم و کسانی که از عدالت دم می‌زنند مدعیان دروغین هستند که دل امام زمان(عج) را به درد می‌آورند.

وی عنوان داشت: سعادت زمین به برکت وجود امام زمان(عج) است و هر کس می‌خواهد از یاران آن حضرت باشد باید دو خصوصیت منتظر واقعی و اخلاق پسندیده را در خود داشته باشد و از حرام، کینه، کدورت و گناه دوری کند.

وی افزود یاران واقعی امام زمان(عج) باطن خود را اصلاح می‌کنند و روح خود را از اعمال غیر خدا پاک و منور جلوه می‌دهند.

حجت‌الاسلام فاضلیان در ادامه به شهدای هفتم تیر ماه اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی و یاران وفادارشان در راه خدا رفتند و رمز ماندگاریشان کار برای خدا و ایمان و عمل صالحشان بود.

وی در ادامه به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و در تاکید به مسئولان قضایی و قضات گفت: وظیفه همه شما بسیار خطیر و سنگین است و کوچکترین سهل‌انگاری در کارتان باعث مواخذه در آخرت می‌شود، لذا ضروری است در اجرای احکام و برخورد با مجرمان عدالت اسلامی را رعایت کرده و احکام اسلامی را تمام و کمال اجرا کنید تا در قیامت حق هیچ مظلومی بر گردن شما نباشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول