اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

ایجاد 2 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: با اعتبار 75 میلیارد ریالی، 2 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد دشتستان ایجاد شد.

ایجاد 2 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حمایت علمی و فرهنگی از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در سال‌های اخیر کمیته امداد در دستور کار خویش قرار داده و تمام توان و ظرفیت خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات حمایتی به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد از اقداماتی است که مورد استقبال دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام شهرستان دشتستان قرار گرفته است.

عدنانی با اشاره به آنکه میزان استقبال از تسهیلات دانشجویی در سال جاری بسیار خوب بوده بیان داشت: در سال جاری شاهد پرداخت وام به 170 نفر از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان بوده‌ایم و تحصیلی آسان و راحت را برای ایشان به ارمغان آورده است.

وی عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری در قالب وام‌ها و تسهیلات دانشجویی شاهد پرداخت 330 میلیون ریال تسهیلات حمایتی به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد بوده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تنها به پرداخت تسهیلات تحصیلی محدود نمی‌شود و شاهد کمک بلاعوض 230 میلیون ریالی مردم خیر شهرستان دشتستان به دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان گفت: تامین اشتغال یکی از اصولی‌ترین شیوه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مددجویان است و کمیته امداد در قالب سیاست‌های جدید این نهاد توجه خاصی به این مساله داشته است.

عدنانی با اشاره به رشد 50 درصدی اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر شاهد ایجاد 2 هزار و 136 فرصت شغلی بوده‌ایم که در مقایسه با یکسال قبل از آن رشدی 50 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: وام‌های پرداختی در زمینه‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی، کارانگیزی و حرفه‌آموزی بوده که از سرفصل‌های امداد و بانکی تامین اعتبار شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان متذکر شد: علاوه بر راهنمایی مددجویان به آموزش رشته‌های مورد علاقه خود به آموزشگاه‌های طرف قرارداد، وام‌هایی به مددجویان رشته‌های کشاورزی و باغداری، دامداری، خیاطی، کسب و خدماتی، قالی‌بافی و خودرو پرداخت شد.

عدنانی اذعان داشت: در سال گذشته اعتباری قریب به 75 میلیارد ریال به اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یافت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول