اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

کمیته امداد به نیازمندان تسهیلات مسکن می‌دهد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: این نهاد به افراد غیر زیرپوشش که نیازمند هستند تسهیلات مسکن پرداخت می‌کند.

کمیته امداد به نیازمندان تسهیلات مسکن می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، محمدعلی اکبریانی با بیان اینکه این اعتبارات از محل سرفصل وام مسکن غیر زیرپوشش تأمین می‌شود، اظهار داشت: در حقیقت کمیته امداد در حوزه کاری خود سرفصلی به نام وام مسکن غیر مددجویی دارد که هر ساله سهمیه‌ای برای این امر اختصاص می‌یابد تا از این طریق بتواند کمکی به رفع مشکل مسکن نیازمندان کرده باشد.

وی با بیان اینکه امسال نیز این تسهیلات به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون هیچ اعتباری برای وام مسکن غیر مددجویی به شهرستان‌ها پرداخت نشده است ولی به محض تأمین اعتبار از سوی مرکز برای کمک به مسکن این افراد نیز اقدام می‌شود. 

اکبریانی تصریح کرد: در سال گذشته برای کمک به مسکن افراد نیازمند به شش نفر  اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی سقف پرداختی این تسهیلات را 50 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبارات به صورت قرض‌الحسنه در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی اظهار کرد: در سال گذشته همچنین برای کمک به مسکن هفت خانواده تحت حمایت این نهاد که واجد شرایط بودند مبلغ 365 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در طول سال نیز در راستای رفع مشکل مسکن افراد زیرپوشش اقدام به احداث، تعمیر و بهسازی مسکن آنان می‌کند، گفت: امید است با ارائه این‌گونه خدمات به مددجویان بتوانیم تا حد امکان مشکلات مسکن آنان را حل کنیم و آسیب‌های موجود در جامعه را کاهش دهیم.

اکبریانی یادآور شد: البته وام مسکن غیر مددجویی به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای شرایط دریافت این امر باشند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول