اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان خبر داد

خسارت 2.7 میلیارد تومانی سیل در ماهنشان

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: در روزهای گذشته سیل خسارت 2.7 میلیارد تومانی در شهرستان ماهنشان به جای گذاشته است.

خسارت 2.7 میلیارد تومانی سیل در ماهنشان

منصور محمدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در چند روز اخیر در شهرستان ماهنشان خسارت فراوانی به دو بخش انگوران و مرکزی این شهرستان وارد شده است.

وی با بیان اینکه در بخش انگوران میزان خسارت وارده یک میلیارد و 500 میلیون تومان گزارش شده است، افزود: در یکی از روستاهای این بخش به 39 منزل مسکونی خسارت وارد شده است.

فرماندار ماهنشان یادآور شد: متاسفانه در بخش انگوران سیل وارد چهار خانه مسکونی شده و اثاثیه این منازل را تخریب کرده است.

وی با اشاره به خسارت سیل به 150 هکتار از باغات بخش انگوران این شهرستان خاطرنشان کرد: 70 عدد کپسول گاز نیز مفقود شده است.

محمدپور با بیان اینکه یک دستگاه کامیونت آمیکو نیز در این شهرستان توسط سیل تخریب شده است، افزود: 150 راس گوسفند نیز در این بخش تلف شده است.

وی از غرق‌شدن پنج دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت این بخش عادی است.

فرماندار ماهنشان با اشاره به خسارت یک میلیارد و 100 میلیون تومانی سیل به بخش مرکزی این شهرستان یادآور شد: بیشترین خسارت در این بخش به پل‌ها، راه‌های روستایی و راه اصلی وارد شده است.

وی با بیان اینکه میزان خسارت سیل به پل‌ها، راه‌های روستایی و راه اصلی 600 میلیون تومان برآورد شده است، یادآور شد: 220 هکتار از اراضی شهرستان نیز در این آسیب دچار خسارت شده‌اند.

محمدپور با اشاره به خسارت سیل به آب شرب روستاهای این شهرستان خاطرنشان کرد: در نخستین فرصت نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شده است.

وی با بیان اینکه راه‌های روستایی و اصلی این شهرستان بازگشایی شده است، افزود: مشکلی برای رفت و آمد در بخش مرکزی وجود ندارد.

فرماندار ماهنشان از وصل بودن برق منازل مسکونی در شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: در حال حاضر مشکلی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برآورد قطعی خسارت سیل به شهرستان ماهنشان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: گروه‌های ارزیاب در مناطق حضور داشته و ارزیابی‌های لازم از میزان خسارت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول