اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

بازدید میدانی مدیران از طرح فاضلاب شهر رشت

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با اشاره به اینکه فاضلاب معضل 10 تا 11 ساله رشت است، گفت: مدیران و معاونان باید بازدید میدانی از پروژه بسیار حساس فاضلاب رشت به عمل آورند تا معضلات آن برطرف شود.

بازدید میدانی مدیران از طرح فاضلاب شهر رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جمع مدیران و معاونان استان در فرمانداری این شهرستان موضع فاضلاب رشت را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: فاضلاب یک معضل 10 تا 11 ساله رشت است که اعتبارات قطره‌چکانی داشته است.

وی، با بیان اینکه باید بازدید میدانی مدیران و معاونان از پروژه فاضلاب رشت به عمل آید، افزود: این بازدید باید با هدف برطرف کردن مشکلات و معضلات طرح فاضلاب صورت گیرد.

استاندار گیلان با مثبت ارزیابی کردن تعامل و همکاری مدیران و نمایندگان رشت تصریح کرد: این تعامل موجب برطرف شدن مشکلات و معضلات رشت می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز در جلسه مذکور طرح فاضلاب رشت را مربوط به قبل از پیروزی انقلاب دانست و اظهار کرد: محدوده کار بین دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت و مناطق شرق را فرا می‌گیرد.

حمید روشنروان با بیان اینکه پروژه فاضلاب رشت نباید معطل بخش‌های متعدد باشد، اذعان کرد: به‌زودی معاون آب و فاضلاب کشور به همراه یک تیم وارد گیلان می‌شود و از این پروژه فاضلاب بازدید نهایی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به طولانی شدن پروژه فاضلاب رشت خاطرنشان کرد: در چهارمین ماه کاری سال هستیم و هنوز توافقنامه فاضلاب ابلاغ نشده است.

این مسئول طرح فاضلاب رشت را جزو طرح‌های مهر ماندگار نامید و بیان کرد: طرح فاضلاب رشت به صورت مجزاست و به دلیل اینکه در هنگام بارندگی حجم فاضلاب پاسخگو نیست، این طرح باید در زمان بارندگی به نتیجه برسد.

وی با قدردانی از استاندار گیلان به دلیل کمک در تخصیص اعتبار اجرای طرح فاضلاب یادآور شد: در رشت امکان فروش انشعاب فاضلاب وجود ندارد و انشعاب‌های مدرن و بهداشتی در جدا کردن آب باران از فاضلاب تاثیرگذار است زیرا آب‌های سطحی پاک است و باید به طرف رودخانه‌ها برود و فاضلاب نیز باید به تصفیه‌خانه سرازیر شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول