اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان:

23 واحد مسکن مهر در منطقه محروم علی‌آباد خرم‌آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان این استان 23 واحد مسکن مهر در منطقه محروم علی‌اباد خرم‌آباد افتتاح شد.

23 واحد مسکن مهر در منطقه محروم علی‌آباد خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از 23 واحد مسکن مهر منطقه حاشیه‌ای و محروم علی‌آباد در شهر خرم‌آباد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دولت نهم و دهم گفت: دولت نهم و دهم در تمام زمینه‌ها به خصوص بخش مناطق محروم قابل تقدیر است.

حبیب الله دهمرده با تاکید بر اینکه هنر مدیران این است که چالش‌ها را به فرصتی برای خدمت به مردم تبدیل کنند، افزود: مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد که در گذشته به معضلی برای مردم و مدیریت شهری تبدیل شده بود، امروز به عنوان مناطقی که دارای بیشترین حجم عملیات عمرانی و ساخت و ساز را داراست، در استان لرستان مطرح شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تلاش برای تبدیل تهدیدها و چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی را باید به فرصت تبدیل کرد، یادآورشد: تلاش بی‌وقفه و تبدیل چالش‌ها به فرصت برای خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به مردم مهم‌ترین هدف و آرمان مسئولیت‌پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم مهم‌ترین اصل و اساس مدیریت است و بر همین اساس جهانیان امروز شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف هستند.

دهمرده با اشاره به اصل مهم تعامل و همکاری در عرصه اجرای فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: تبدیل مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر خرم‌آباد به یک منطقه مسکونی زیبا، ایمن و مناسب برای مردم، یکی از دستاوردهای مهم همراهی، همکاری و تعامل جمعی مسئولان و مردم برای عمران و آبادانی این استان است.

استاندار لرستان تصریح کرد: منطقه مسکونی علی‌آباد شهر خرم‌آباد که از آن به عنوان یک چالش و تهدیدی جدی برای مردم و حوزه‌های مختلف شهری محسوب می‌شد، امروز در راستای اجرای یک طرح کارشناسی و علمی با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، به فرصتی مناسب و موثر برای خدمت‌رسانی به مردم و تأمین رفاه و آسایش اهالی این شهر تبدیل شده است.

دهمرده با اشاره به موفقیت حاصله در اجرای طرح ساماندهی و توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد، گفت: اجرای موفق این طرح در مناطق علی‌آباد، گل سفید و کرگانه خرم‌آباد می‌تواند به عنوان یک الگوی برتر علمی و کارشناسی در سطح کشور مطرح و مورد توجه قرار گیرد.

استاندار لرستان در ادامه از همراهی و همکاری مطلوب رسانه‌ها در اجرای طرح ساماندهی و توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای تقدیر کرد و گفت: به واقع اگر تلاش و اقدامات موثر و هدفمند اهالی رسانه و مطبوعات نبود، به هیچ عنوان نمی‌توانستیم در این مدت زمان کوتاه شاهد کسب موفقیتی این چنین باشیم.

در این مراسم 23 واحد از مجموعه 123 واحدی طرح مسکن مهر در منطقه علی‌آباد با حدود یک هزار و 452 نفر جمعیت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول