اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

اختصاص اعتبار 3 میلیارد ریالی برای آسفالت معابر شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از اختصاص اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال به شهرداری شوشتر برای آسفالت معابر شوشتر خبر داد.

اختصاص اعتبار 3 میلیارد ریالی برای آسفالت معابر شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 390 میلیون ریال برای آسفالت معابر شهری شوشتر اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار برای آسفالت معابر اصلی شهر شوشتر اختصاص یافته است و قرار است با تعیین پیمانکار اجرای این پروژه آغاز شود.

وی تأکید کرد: همه معابر شهری از املاک شهرداری‌ها هستند و باید ادارات خدمات رسان برای کاهش هزینه‌های شهرداری به این نهاد عوارض حق‌الارض خود را پرداخت کنند.

وی با انتقاد از برخی تصمیمات درباره شهرداری‌ها گفت: شهرداری نهادی خدمات‌رسان است ولی بسیاری از عوارض‌ها و آبنمان‌های اخذ شده از شهرداری توسط سازمان‌های خدمات‌رسان تجاری محسوب می‌شود و باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

شهردار شوشتر با اشاره به معضلات شهر شوشتر گفت: شهر شوشتر از غسال‌خانه و سردخانه اموات مناسبی برخوردار نیست و باید برای این مهم اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ترافیک موجود در شهر شوشتر تأکید کرد: ترافیک موجود در سطح شهر شوشتر آنالیز شده است و بیش از 45 درصد از ترافیک شهری به دلیل مراجعه به دستگاه‌های دولتی در شهر ایجاد می‌شود و به این دلیل باید چاره‌ای برای خروج ادارات شهری از مرکز شهر و انتقال آنها به سایت متمرکز اداری شهر چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: درجه شهرداری شوشتر باید در اسرع وقت اخذ شود و رفع این مشکل با یاری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برطرف می‌شود.

شهردار شوشتر تاکید کرد: برای پروژه‌های عمرانی شهر شوشتر بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار جدید اخذ شده است و در حال انعقاد قرارداد برای این اعتبارات هستیم.

وی با اشاره به اینکه تصرف‌های عدوانی در منطقه بین‌الحرمین شهر شوشتر گفت: در منطقه بین‌الحرمین 12 پلاک در حال ساخت و ساز غیرمجاز است که بارها و گاهاً به صورت روزانه این ساخت و سازها تعطیل می‌شود و در این باره هیچ کوتاهی نشده است.

وی با اشاره به اینکه بدهی به تأمین اجتماعی مشکلات زیادی برای شهرداری شوشتر ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر به تأمین اجتماعی بیش از 50 میلیارد ریال بدهی دارد و به این دلیل تا کنون بیش از 4 میلیارد ریال برای پرداخت سنوات کارکنان بازنشسته شهرداری به تأمین اجتماعی رفع بدهی کرده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر مشکلات زیادی دارد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با مشکلات بسیار شدید نیروی انسانی مواجه شده است و بازنشستگی نیروهای شهرداری انتخاب نیرو را برای تصدی سمت‌ها شهرداری بسیار دشوار کرده است.

دُر با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی تنها در حال اداره امور هستیم، افزود: در شرایط کنونی تنها شرایط را اداره می‌کنیم و نمی‌توانیم برای رفع مشکلات چاره اندیشی عمیقی داشته باشیم زیرا کمبود نیروی شدید امان مدیریت شهری را بریده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول