اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

کتاب‌های مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از معرفی کتاب‌های مهدوی در هفتمین نمایشگاه جشنواره ملی فرهنگی و هنری طلیعه ظهور در استان قم خبر داد.

کتاب‌های مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، علی فریدونی گفت: معرفی کتاب‌ها در قالب یک بروشور ارائه شده و در این بروشور مشخص می‌شود که این کتاب‌ها در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف حوزه مهدویت و انتظار است.

وی خاطر نشان کرد: معرفی دایرةالمعارف‌های مهدوی، داستان و ادبیات، شرح دعاهای مهدوی و کتاب‌های تاریخی تفسیری از جمله این‌گونه کتاب‌هاست که در سطح کشور منتشر شده و توسط این نهاد به مخاطبان معرفی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: امام مهدی موجود موعود نوشته آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی، موعودنامه اثر مجتبی تونه‌ای، تحلیل تاریخی نشانه‌های ظهور به قلم مصطفی صادقی و عصر زندگی کاری از محمد حکیمی از جمله این کتب معرفی شده است.

فریدونی بیان داشت: کتاب خط امان مجموعه 30 جلدی نوشته محمد امامی‌کاشانی است که جایزه هفتمین دوره کتاب فصل را نیز به خود اختصاص داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده مخاطبان از منابع مکتوب و کتاب‌ها تاکید کرد: برای اعتقاد راسخ به مهدویت باید ابتدا با آگاهی و دانایی نسبت به موضوع مهدویت و ظهور امام زمان(عج) اقدام کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم تصریح کرد: این دانایی در سایه مطالعه و کتاب فراهم می‌شود تا در این بستر بتوان جلوی انحرافات و خرافات را گرفت.

فریدونی با اشاره به اعتقاد همه مکاتب به موعود آخرالزمان افزود: تکامل نهایی جامعه بشری در پرتو مهدویت امکان‌پذیر است و در مکتب شیعی این ظهور به زیباترین شکل بیان شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: برگزاری مسابقه کتاب‌شناسی مهدویت بین عموم مردم و مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه‌های دیگر این غرفه است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول