اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خبر داد

ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در پتروشیمی شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان از ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در پتروشیمی شهرستان دشتستان خبر داد.

ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در پتروشیمی شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم حل مشکلات و مسائلی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان باید از تمام توان در این راستا بهره ببرند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اشتغال، کشاورزی و ... از مهم‌ترین نیازهای مردم شهرستان دشتستان است و باید در برنامه‌های راهبردی و بلندمدت خود به طور جدی به حل این مشکلات توجه داشته باشیم و خود را برای حل مشکلات مردم وقف کنیم.

دهقائدی بهبود وضعیت معیشتی مردم را از اساسی‌ترین مسائلی دانست که مدیران شهرستان باید به آن توجه داشته باشند اذعان کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم یکی از اساسی‌ترین برنامه‌هایی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

وی در همین راستا اضافه کرد: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم، مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ویژه مدیران دستگاه‌های اقتصادی باید با عزم جزم در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارند تا با گذر زمان وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بهبود یابد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت نظارت بر بازار برای بهبود وضعیت معیشتی مردم بیان کرد: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم نظارت بر بازار، نانوایی‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی و ارزاق عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و رضایت‌مندی بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به ضرورت پیگیری پتروشیمی شهرستان دشتستان عنوان کرد: پتروشیمی شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان دشتستان است که هنوز عملیاتی نشده و با بهبود وضعیت اشتغال شهرستان دشتستان مسئولان شهرستان باید با تمام توان این مسئله را پیگیری کنند.

دهقائدی از ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در پتروشیمی شهرستان دشتستان خبر داد و یادآور شد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در صورت ایجاد مجتمع پتروشیمی شهرستان دشتستان 3 هزار فرصت شغلی به طور مستقیم و 10 هزار فرصت شغلی به طور غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول