اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کمالشهر:

غربی‌ها در برابر فرهنگ شهادت ناتوان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کمالشهر گفت: آنچه که ملت ایران و به طور کلی مسلمانان را در برابر غربی‌ها سربلند نگاه داشته، اتکای امت اسلامی به فرهنگ شهادت است که کشورهای اروپایی در برابر آن ناتوان هستند.

غربی‌ها در برابر فرهنگ شهادت ناتوان هستند

حجت‌الاسلام حسین خالق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جنگ و نبرد مابین کفر و ایمان از ابتدای خلق جهان مادی آغاز و به طور قطع تا ابد و رسیدن پرچم عدالت‌طلبی به دست امام عصر (عج) تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علت این نبرد به ماهیت کفر و ایمان باز می‌گردد و به همین دلیل هیچ زمانی میان این دو سازش و صلح برقرار نخواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان کمالشهر با بیان اینکه ابزار مسلمانان به ویژه شیعیان در نبرد با کفر و ظلم اعتقادی است و ما با استفاده از فرهنگ شهادت و به ویژه فرهنگ انتظار در برابر دشمنان دین ایستادگی و مقاومت می‌کنیم.

خالق‌پرست با تاکید بر اینکه سلاح اعتقاد به تحقق وعده حق مبنی بر پیروزی نهایی حق بر باطل و بهره‌مندی از فرهنگ شهادت و انتظار موضوعی نیست که غربی‌ها توانایی درک آن را داشته باشند، گفت: به همین دلیل در چنین مواردی مانند هشت سال دفاع مقدس اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها از ایثار و فداکاری ملت ایران در برابر ارتش تا بن دندان مسلح صدام که از سوی 40 کشور حمایت می‌شد، بهت‌زده و سرگردان بودند.

اوباما برای کشور خود معضلات جدید ایجاد نکند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره جزایر ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ ابراز داشت: مردم مسلمان ایران اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین هیچ زمانی در برابر قدرت‌های زورگو نه تنها سر تعظیم فرود نیاورده‌اند، بلکه بارها دسیسه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کرده‌اند.

امام جمعه کمالشهر متذکر شد: این اظهارات برای مایوس کردن ملت ایران و تهدید ما بیان شده، اما اوباما از درک این واقعیت که چنین رفتاری مردم ما متحد‌ و منسجم خواهد کرد، عاجز است.

خالق‌پرست با اشاره به بحران‌های مختلفی که این روزها گریبانگیر سران کاخ سفید به ویژه در حوزه اقتصادی شده، اذعان داشت: تصمیم‌گیران کاخ سفید بهتر است به جای ایجاد معضلات جدید برای مردم کشورشان به فکر رفع مشکلات خود باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول