اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی خبر داد

خریداری و نصب دستگاه‌های هشدار سیل و زلزله

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی از خریداری و نصب دستگاه‌های هشدار سیل و زلزله در راستای کاهش خسارت‌ها در استان خبر داد.

خریداری و نصب دستگاه‌های هشدار سیل و زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های مدیریت بحران شاهین‌دژ اظهار داشت: هر سال در این فصل سیلاب‌های مخرب در این شهرستان رخ می‌دهد که باید در راستای کاهش خسارت‌ها، تدابیر و مطالعات لازم انجام شده و آگاهی لازم به مردم داده شود.

وی با تاکید بر آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از سیل افزود: همه مدیران و مسئولان مربوط باید با هماهنگی لازم اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهند.

ذوالفقاری از خریداری و نصب چند دستگاه هشدار سیل و زلزله در استان خبر داد و گفت: در راستای کاهش خسارت، همچنین باید پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت بحران از جمله احداث دیوارهای ساحلی در بخش کشاورز و ساحل زرینه در محمود‌آباد با پیگیری جدی تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان تصریح کرد: در سال گذشته اعتباراتی به شهرستان شاهین‌دژ برای جبران خسارات ناشی از سیلاب اختصاص یافت که این اعتبارات کافی نبوده و تنها مسکنی برای انجام برخی کارهای حوزه مدیریت بحران بود.

ذوالفقاری در بازدید از دیوار حفاظتی بخش کشاورز شاهین‌دژ بیان کرد: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز دیوار حفاظتی داخل روستای فتح‌آباد که هر ساله خسارات زیادی به روستاییان وارد می‌کند هرچه سریعتر تکمیل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه بر پاکسازی دهانه پل‌ها و لایروبی سریع رودخانه‌ها برای کاهش اثرات سیل در مناطق سیل‌زده شاهین‌دژ تاکید کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول