اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار انجام می‌شود

توزیع 130 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: برای تنظیم بازار 130 تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

توزیع 130 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، علیرضا جمیع اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر و به منظور تنظیم بازار خراسان جنوبی 130 تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار با تفاهم‌نامه‌ای که بین این سازمان و تأمین‌کنندگان مرغ استان منعقد شده، توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع مرغ تنظیم بازار از تیرماه جاری در مرکز خراسان جنوبی و شهرستان‌ها به قیمت هر کیلوگرم 5 هزار و 130 تومان آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در 12 نمایندگی مجاز شهرستان‌های بیرجند و خوسف  انجام می‌شود.

جمیع گفت: با توجه به اینکه قیمت مرغ گرم در مراکز عرضه مستقیم 10 تا 15 درصد کمتر از مراکز خرده‌فروشی است و شهروندان می‌توانند در صورت تمایل از این مراکز که قیمت‌ها مناسب‌تر است مرغ گرم خود را تأمین کنند.

 

*طرح نظارتی رمضان در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی و اقلام لبنی و پروتئینی طرح نظارتی ویژه ماه مبارک از 15 تیرماه در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نقش بسزای اجرای طرح‌های نظارتی ویژه در ایجاد ثبات نسبی قیمت‌ها بیان کرد: با توجه به اهمیت تنظیم بازار  بازرسان این مجموعه و مجامع امور صنفی به صورت منسجم و هماهنگ طی بازرسی‌های هدفمند و اصولی بر نحوه عملکرد تمامی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی نظارت می‌کنند.

الیاس جویبان افزود: در این طرح بر عرضه اقلامی نظیر مواد پروتئینی و لبنی، میوه و سبزیجات، خرما و شیرینی‌های مرسوم نظارت ویژه و مستمر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول