اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

جشن‌‌های نیمه شعبان در 1500 مسجد در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری سلسله جشن‌‌های نیمه شعبان در یک هزار و 500 مسجد از مساجد استان خبر داد.

جشن‌‌های نیمه شعبان در 1500 مسجد در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله سرلکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشن‌های نیمه شعبان به صورت کاملا مردمی و با برنامه‌های شاد و مفرح در مساجد شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت با همکاری تبلیغات اسلامی استان 400 مبلغ و مبلغه به منظور تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار به مراکز فرهنگی و دینی شهرهای مختلف استان اعزام شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه هر ساله جشن‌های نیمه شعبان باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود بیان داشت: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نقش بسیار مؤثری در نهادینه کردن فرهنگ مهدویت دارد که در برگزاری این جشن‌ها باید از افراط و تفریط جلوگیری کرد و جشن‌ها را در شأن و منزلت ائمه اطهار(ع) برگزار کرد.

سرلکیان ادامه داد: در شرایطی که دشمنان به دنبال کوچک‌ترین فرصت برای جدایی انداختن میان جوانان و اسلام هستند نباید بهانه‌ای به دست دشمنان داد.

وی گفت: شرکت مردم در جشن‌های نیمه شعبان نشان‌دهنده دوستی و محبت مردم به خاندان اهل‌بیت و امام زمان(عج) و تجدید بیعت با امام عصر(عج) است که خوشبختانه هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول