اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد توسعه بخش کشاورزی

83 طرح اشتغال‌زا در لرستان به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان گفت: 83 طرح عمرانی و اشتغال‌زای بخش کشاورزی در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان لرستان به تصویب رسید.

83 طرح اشتغال‌زا در لرستان به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، علی‌هادی چگنی در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گفت: برای اجرای این تعداد طرح کشاورزی در مجموع 88 میلیارد و 238 میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی و سهم متقاضی مورد تصویب قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با اجرای این 83 طرح کشاورزی زمینه اشتغال به کار 147 نفر به صورت مستقیم در بخش فعالیت‌های کشاورزی استان لرستان فراهم می‌شود.

چگنی ضمن تاکید بر بررسی آخرین وضعیت عملکرد شهرستان‌های استان در خصوص مصوبات این ستاد، گفت: فعالیت‌ها و روند اجرایی مصوبات ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان‌های الیگودرز، ازنا و دورود بررسی و بر تسریع در روند اجرای طرح‌های کشاورزی تاکید شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان افزود: رفع موانع و مشکلات اجرایی طرح‌ها و تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات به متقاضیان از اهداف اصلی برگزاری این جلسات مشترک است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول