اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار:

پروژه مهدی‌سازی برنامه ضدفرهنگی صهیونیست است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جویبار گفت: پروژه مهدی‌سازی برنامه ضد فرهنگی صهیونیست در کمرنگ کردن اسلام‌خواهی در جوامع مختلف است.

پروژه مهدی‌سازی برنامه ضدفرهنگی صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت نیمه شعبان در مسجد جامع نکا اظهار داشت: متاسفانه اکنون مدعیان دروغین در جامعه ما به وفور دیده می‌شوند و تلاش دشمن در این راستا فراوان است که باید مراقب باشیم.

وی افزود: اکنون چند پیامبر و امام زمان دروغین و مدعی در زندان‌های ما به سر می‌برند و هر روز ادعای تازه‌ای در زمینه مدعیان دروغین امام زمان شنیده می‌شود و به نوعی دکان باز کرده‌اند که باید مراقب این اعمال و رفتار دشمن و تفرقه‌افکنی‌ها باشیم.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: مهدویت باید از مجرای قانونی و اسلامی به جامعه شناسانده شود تا جلوی انحرافات در جوامع مختلف گرفته شود و یک الگوی مناسب و درست از مهدویت به جهانیان ارائه شود.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه شناختن امام عصر و زمان لازمه دینداری ماست، تصریح کرد:  در احادیث و روایات آمده است "هرکس بمیرد و امام عصر خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است."

وی بیان کرد: لازمه شناخت حقیقی خداوند، مهدی‌شناسی است و در واقع، مهدی‌شناسی دروازه ورود به شناخت خداوند است که باید این مسئله مدنظر ما باشد.

قلی‌پور نیمه شعبان را ایام استغفار و صلوات دانست و خاطرنشان کرد: در روایتی از امام رضا (ع) نقل شده است که فرمودند "امام علی (ع) سه شب را حتما بیدار بود، شب 23 ماه مبارک رمضان، شب عید فطر و شب نیمه شعبان" و به همین جهت نیمه شعبان شب بیداری و شب زنده‌داری است.

وی ادامه داد: شناخت امام زمان (عج) باید همراه با معرفت، محبت و اطاعت باشد و بدون این عوامل حب و دوستی و امام زمان‌خواهی معنا ندارد.

وی گفت: امام عصر (عج) امامی حی و ناظر است و محبت ما نباید تنها در پخش شیرینی و شربت خلاصه شود بلکه باید اطاعت‌پذیری کامل داشته و رفتار و اخلاق زندگی ما باید شباهت به زندگی مدنظر امام زمان (عج) داشته باشد.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه منطق ما منطق قرآن است و با این منطق نه ظلم می‌کنیم و نه اجازه ظلم می‌دهیم و با این منطق دنیای امروز مخالف ماست چراکه فرهنگ اسلام را که فرهنگ استکبارستیزی است، ترویج می‌کنیم.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول