اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره:

گفتمان مهدویت راهکار مقابله با عرفان‌های کاذب است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: گفتمان مهدویت راهکار مقابله با عرفان‌های کاذب است.

گفتمان مهدویت راهکار مقابله با عرفان‌های کاذب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه نیمه شعبان در جمع هیئات مذهبی شبانکاره اظهار داشت: هیئات مذهبی نقش تاثیرگذاری در سطح جامعه دارند و تقویت هیئت‌ها امری بسیار لازم و ضروری است.

وی افزود: از مسئولان هیئت‌ها انتظار داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و دینی اهتمام ورزند و از برپایی برنامه‌های ضعیف و کم‌محتوا پرهیز کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره به اهمیت شعبان اشاره کرد و یادآور شد: ماه شعبان یک ماه عزیز و ارزشمند است که برکات معنوی زیادی دارد و باید استفاده لازم را از این ماه مبارک ببریم.

نیک‌نژاد با اشاره به اهمیت هفته مهدویت گفت: منتظران ظهور باید زمینه ظهور حجت را با احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم کنند.

وی اضافه کرد: لازم است با شبهات و خرافه‌ها و عرفان‌های کاذب مبارزه و سطح آگاهی جوانان و نوجوانان نسبت به عصر ظهور را بالا برد و بهترین راه مبارزه با این افکار برگزاری گفتمان مهدویت است.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد و بهبود برنامه‌های فرهنگی در جامعه هستیم و تاثیرگذاری برنامه‌ها نیز بیشتر شده است.

نیک‌نژاد خاطر نشان کرد: امروز دشمن با هزینه‌های بسیار زیادی برای مقابله با اندیشه اصیل اسلامی وارد شده که البته با هوشیاری نسل جوان و با برنامه‌ریزی مسئولان، همواره شاهد شکست دشمنان بوده و هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول