اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

استقرار دانشگاه از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: استقرار دانشگاه و مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است.

استقرار دانشگاه از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی اظهار داشت: آبپخش از شهرهای بزرگ و تاثیرگذار در استان و کشور است و باید برای رشد و توسعه این شهر بیش از پیش همت کنیم.

وی با بیان اینکه آبپخش شهری توسعه یافته و رو به پیشرفت است افزود: استاندار بوشهر در 2 سال اخیر هیچ بازدیدی از شهر نداشته و نیاز است که استاندار سری به شهر بزند و مشکلات مردم را ببیند.

شهردار آبپخش به معضل ثبت زمین‌های مردم اشاره و خاطر نشان کرد: مشکلات زمین‌های مردم بسیار حساس است و مردم در دوگانگی قرار دارند چرا که منابع طبیعی می‌گوید زمین متعلق به ماست و مسکن و شهرسازی ادعا دارد که زمین متعلق به مسکن است و مردم هم‌اکنون باید زمین‌ها را از مسکن خرید کنند و باید مشخص شود که مردم چه کاری انجام دهند.

موسوی بر لزوم احداث دانشگاه در این شهر تاکید کرد و گفت: آبپخش نیازمند احداث و راه‌اندازی دانشگاه و مراکز آموزش عالی است و با توجه به جمعیت و موقعیت استراتژیک این شهر باید شاهد راه‌اندازی دانشگاه در شهر باشیم.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت کاری قرار دارد و هم‌اکنون با همکاری شورای اسلامی شهر و با همراهی مردم شاهد شتاب بخشیدن به طرح‌های عمرانی هستیم.

شهردار آبپخش بیان کرد: در شرایط کنونی بیش از 15 پروژه در این شهر در دست اجراست و در نیمه نخست امسال باید طرح‌ها را تحویل دهیم.

موسوی یادآور شد: در سال تولید ملی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و امیدوار هستیم شاهد رشد و اعتلای کشور در همه زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول