اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشنگی روستاهای بستک به نماز جمعه بندرعباس رسید

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس خواستار رفع مشکلات روستاهای منطقه هنگویه بستک شد.

تشنگی روستاهای بستک به نماز جمعه بندرعباس رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) بر مطالعه در خصوص ظهور و انتظار تاکید کرد و اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج)، دارای کاری بر پایه اخلاص فراوان هستند که در نهایت گمنامی به تلاش در راه امنیت کشور می‌پردازند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کلنگ‌زنی عملیات ساخت آب ‌شیرین‌کن در بندرعباس، افزود: در گذشته بارها و بارها بر ساخت و توسعه آب‌ شیرین‌کن‌ها در هرمزگان تاکید کرده‌ایم که در آن زمان برخی از مدیران می‌گفتند که ساخت آب‌ شیرین‌کن به صرفه نیست اما الان می‌بینیم که این تکنولوژی در حال وارد شدن و توسعه‌یابی در استان است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تاکید کرد: لزومی ندارد مردمی که در کنار دریا زندگی‌ می‌کنند نماز باران بخوانند و این را به مسئولانی که پیشنهاد نماز باران را به بنده داده‌اند نیز گفته‌ایم.

نعیم‌‌آبادی هم‌چنین به وجود مشکلات آب شرب روستاهای بخش جناح شهرستان بستک اشاره کرد و افزود: در سفر به بستک جوانی به بنده گفت که 10 روستا با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر در منطقه هنگویه بخش جناح بستک با مشکل شدید کم‌آبی مواجه هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در همین راستا افزود: از قرار معلوم هر 45 روز یک بار هر خانواده 24 ساعت فرصت دارد تا از آب استفاده کند.

نعیم‌آبادی با اشاره به طرح آب‌رسانی محرم و بیان اینکه از طرح این خط لوله در استان بیش از یک دهه می‌گذرد، افزود: مشخص نیست چرا مسئولان به تحقق اجرای این طرح مبادرت نمی‌ورزند و تنها پیرامون آن به تبلیغات بسنده کرده‌اند.

وی از مسئولان مربوطه خواست خود از نزدیک بازدیدی از منطقه هنگویه بستک در غرب مرکز استان هرمزگان داشته‌ باشند.

امام جمعه بندرعباس هم‌چنین گفت: مشکلات روستای کریان میناب نیز زیاد شده است.

نعیم‌آبادی اظهار داشت: به عنوان نمونه سازه‌های مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی که آغاز شده بود نیز کماکان ناتمام مانده است که باید در کنار تکمیل این دو پروژه به اجرای پروژ‌ه‌های فاز دو طرح هادی، احداث ساختمان فرهنگسرا و ترمیم و بازسازی آسفالت در این روستا که هنوز اجرایی نشده نیز توجه کرد.

وی گفت: مردم شرق هرمزگان و این روستا از نوسانات شدید برق گلایه‌مند و معترض هستند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه انتقاد منصفانه حق مردم و جامعه است و نباید از آن به عنوان "نق" تعبیر کرد، افزود: نمی‌توان جلوی انتقادات مردم و صاحب‌نظران را گرفت، چرا که مردم عاشق انقلاب هستند و در این راستاست که انتقادات خود را مطرح می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس هم‌چنین در ادامه با اشاره به مبحث ظهور و انتظار افزود: باید با مطالعه و شناخت امام زمان، دانایی خود را در این خصوص افزایش دهیم.

به گفته وی، کسانی که قصد بازی کردن با عقاید مردم را دارند به حرف‌های بدون منبع و نسبت دادن آن به حضرت مهدی (عج) و ظهور روی می‌آوردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: تعیین‌کنندگان زمان ظهور، دروغ‌گویانی بیش نیستند و در همین راستاست که باید همه در امر ظهور با درایت و مطالعه به موضوع نگاه کنند.

انتهای پیام/ی10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول