اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا‌وسیمای‌ مرکز آبادان:

برخی مسئولان پتانسیل صداوسیمای آبادان را نادیده می‌گیرند

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا‌وسیمای مرکز آبادان گفت: بعضی از مسئولان پتانسیل مهم و مؤثر صداوسیمای مرکز آبادان را در مبارزه با معضلات و هجمه‌های فرهنگی نادیده می‌گیرند.

برخی مسئولان پتانسیل صداوسیمای آبادان را نادیده می‌گیرند

حسن حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با شناخت اثرات مثبت برنامه‌های رسانه ملی بر مخاطب ایرانی و‌ پتانسیل‌های موجود در تولید برنامه‌ها یک وزنه فرهنگی درشهر است.

وی تصریح کرد: در استان خوزستان دو مرکز صدا‌وسیما، پتانسیل‌هایی را برای پخش و تولید برنامه‌های مختلف ایجاد می‌کند تا شهروندان و مسئولان با بیان برنامه‌های مختلف خود در راه انتقال فرهنگ و اقدامات مؤثر باشند.

قائم‌مقام صدا‌وسیمای مرکز آبادان ادامه داد: مرکز آبادان با 340 نفر پرسنل و دستگاه‌های مختلف برای تولید برنامه‌، با استقبال از سوی مسئولان شهری روبرو نشده و نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: برنامه‌هایی که از صداوسیمای مرکز آبادان پخش می‌شود روحیه نشاط‌ و شادابی را در شهر بالا برده و شیوه مناسب و مهمی در راه مبارزه با هجمه فرهنگی است.

حمزه‌ای با اشاره به فرهنگ و راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: چنانچه مسئولان شهری هماهنگی لازم را با مرکز صدا‌‌وسیمای آبادان داشته و در راستای تولید برنامه‌ها همکاری کنند می‌توانیم با تولید برنامه‌های مختلف سرگرم کننده برای جوانان، در راه اعتلای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان‌ اقدام و به نوعی آنها را در برابر فرهنگ‌های ناهنجار بیمه کنیم.

وی ادامه داد: اگر در بخش رسانه‌ای و تولید برنامه‌های مناسب با روحیه و نیاز جوانان حرکت کنیم بخش بزرگ و مهمی از معضلات فرهنگی جامعه کم می‌شود.

قائم‌مقام صدا‌وسیمای ‌مرکز آبادان افزود: مرکز آبادان در شرایط مختلف آماده پشتیبانی و حمایت از دستگاه‌های اجرایی شهر برای انعکاس اخبار‌ و برنامه‌های مناسب در شهرستان آبادان است.

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی از مسئولان در این زمینه همکاری لازم را ندارند و پتانسیل مهم و مؤثر صداوسیمای مرکز آبادان را در مبارزه با معضلات و هجمه‌های فرهنگی نادیده می‌گیرند.

حمزه‌ای در پایان گفت: وجود یک مرکز صدا‌وسیمای مستقل از استان خوزستان در آبادان، یک وزنه سنگین فرهنگی برای شهرستان محسوب می‌شود و چنانچه ما از این امکان به درستی استفاده نکنیم ظرفیت‌های موجود در راه اعتلای فرهنگ و جداکردن جوانان از فرهنگ غرب را از دست می‌دهیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول