اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم:

پیشرفت بسیج در عرصه علمی و فرهنگی چشمگیر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم گفت: پیشرفت بسیج در عرصه علمی و فرهنگی چشمگیر است.

پیشرفت بسیج در عرصه علمی و فرهنگی چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلامی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج یکی از ارزشمندترین دستاوردها و نهادهای انقلابی است و حضور در آن افتخاری است که نصیب ما شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم بسیج را نماد و مظهر شکوفایی و اقتدار دانست و خاطر نشان کرد: بسیج نماد اسلحه، گلوله و فشنگ نیست، بلکه مکتب شکوفائی آن چیزی است که سعادت را برای یک ملت به ارمغان می‌آورد.

پورغلامی ادامه داد: بسیجیان در سال‌های اخیر پیشرفت و شکوفایی فراوانی داشته‌اند و در عرصه‌های متعدد زمینه اقتدار میهن اسلامی را فراهم آورده‌اند.

وی به موفقیت و پیشرفت بسیجیان در زمینه‌های علمی اشاره کرد و گفت: امروز سهم بالایی از پیشرفت، توسعه و بالندگی علمی کشور در زمینه‌های مختلف مرهون و مدیون زحمات بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم تاکید کرد: از نگاه کلی تمام ملت ایران را می‌توان بسیجی خطاب کرد چون این نیروهای ارزشی با عزمی راسخ در خدمت انقلاب و اسلام هستند و از تمام وجود خویش برای خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برند.

پورغلامی بیان داشت: بسیج در هر زمان لباس رزم مناسب با آن نبرد را می‌پوشد که در 8 سال دفاع مقدس با نثار جان خود از انقلاب اسلامی دفاع کرد و امروز در جبهه فرهنگی مشغول نبرد با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به وسیله تهاجم فرهنگی در تلاش مقابله با نظام اسلامی هستند عنوان کرد: دشمنان امروز با تهاجمات متعدد فرهنگی سعی در ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند و از این طریق به مبارزه با نظام اسلامی دست زده‌اند، از این رو بسیج با فعالیت در جبهه فرهنگی و تلاش برای انجام فعالیت‌های فرهنگی سعی در مقابله با دشمنان نظام اسلامی دارد و به حول و قوه الهی در این راستا موفق بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم بیان داشت: به بسیجیان توصیه می‌کنم که پایه‌های استقلال کشور را تقویت کنند و مانع تسلط بیگانگان بر این کشور شوند چون در دنیای امروز کشورهای زورگو می‌خواهند جمهوری اسلامی در را نبرد علمی از حقوق مسلم خود محروم کنند.

پورغلامی ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان پویندگان طریق ولایت و سربازان جان بر کف انقلاب هستند که اذن حضور در تمام صحنه‌ها را از رهبر خویش گرفته‌اند.

انتهای پیام/20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول