اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهرکرد:

تحریم‌ها موجب قوی‌تر شدن مردم کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهرکرد گفت: فشارها و تحریم‌های دشمن موجب قوی‌تر شدن، هوشیارتر شدن و امیدوارتر شدن مردم به موفقیت و پیروزی می‌شود.

تحریم‌ها موجب قوی‌تر شدن مردم کشور می‌شود

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که در واقع بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم به شمار می‎رود نه تنها در درون مرزهای ایران و در ساختارهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور منجر به تغییر و دگرگونی شد بلکه محیط پیرامونی و بین‌المللی را نیز دستخوش تحول کرد.

وی افزود: برهمین اساس انقلاب اسلامی، ساختارهای حاکم بر نظام بین‌الملل که از سوی دو بلوک غرب و شرق ایجاد شده بود را تغییر داد و درصدد حاکم کردن گفتمان خود شد که این امر خطر بزرگ و جدی برای کشورهای مسلط بود.

بسیج با اشاره به تاثیرات منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس تعاریف مختلفی که از آن شده است، یک انقلاب بزرگ به شمار می‎رود بنابراین چنین انقلابی متناسب با بزرگی خودش تاثیرات زیاد و بزرگی در محیط بین‌الملل می‌گذارد که یکی از این تاثیرات بیداری اسلامی بوده که هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای منطقه قابل مشاهده است.

استاد دانشگاه شهرکرد، صدور انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات نظام برشمرد و گفت: صدور انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب از سوی امام راحل(ره) مطرح و پیگیری شد و تاکنون دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته که هر یک دستاوردهای خوبی را برای کشور به ارمغان آورده است.

بسیج ادامه داد: برهمین اساس این نظام از سوی کشورهای غرب و شرق همواره مورد هدف و تهاجم قرار گرفته و مادامی که این سیاست‌ها را دنبال کند با مخالفت شدید نظام سلطه و استکبار روبه‌رو است.

وی به توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام از انواع و اقسام توطئه‌ها برای سرنگونی، تغییر و محدود کردن نظام، بهره جسته‌اند که تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

بسیج، کودتای نوژه را یکی از اقدامات دشمن در راستای سرنگونی نظام دانست و افزود: کودتای نوژه یکی از مجموعه اقدامات دشمن بر علیه نظام بود که با استفاده از روحانیان بی‎بصیرت و برخی از بازماندگان رژیم پهلوی برای سرنگونی نظام اسلامی طرح‌ریزی شد که خوشبختانه ناکام ماند.

استاد دانشگاه شهرکرد، تحریم‌های اقتصادی را از دیگر برنامه‌های دشمن در راستای تضعیف نظام برشمرد و گفت: تحریم‌های اقتصادی در ماه‌های اخیر شدت گرفته و فشار زیادی بر اوضاع اقتصادی مردم گذاشته که مردم با صبر و استقامت این فشارها را تحمل می‌کنند تا کشور از این فتنه نیز به سلامت عبور کند.

بسیج افزود: این فشارها و رفتارهای دشمن موجب قوی‌تر شدن، هوشیارتر شدن و امیدوارتر شدن مردم به موفقیت و پیروزی می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول