اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

کاهش 47 درصدی جرم در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بهار و تابستان سال جاری میزان کشف جرایم 47 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

کاهش 47 درصدی جرم در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، امیر احمدعلی گودرزی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان درمیان اظهار کرد: در نیمه دوم سال گذشته 24 فرد مشکوک و بدون هویت در سطح استان شناسایی شدند.

وی با اشاره به کشف 30 تن انواع مواد مخدر در سطح استان تصریح کرد: از این میزان سهم کشفیات شهرستان درمیان در بحث مبارزه با مواد مخدر 896 کیلو و 777 گرم انواع مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک‌هزار و 379 مورد محصولات غیر فرهنگی از قبیل تجهیزات ماهواره‌ای و محصولات ضد فرهنگی غیرمجاز در درمیان در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین در سه ماه نخست امسال قریب 2 هزار و 670 لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.

گودرزی با اشاره به دستگیری 160 نفر قاچاقچی در درمیان اضافه کرد: خراسان جنوبی به ویژه شهرستان مرزی درمیان با وجود سم‌پاشی‌های نظام سلطه امن‌ترین استان کشور و امن‌ترین شهرستان در خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

وی امنیت موجود را مرهون بصیرت، ولایت‌مداری و تدین شهروندان شیعه و سنی این شهرستان دانست و تصریح کرد: در طی دو ساله اخیر هیچ موردی از جرایم سخت از قبیل گروگان‌گیری، زورگیری و سرقت مسلحانه در سطح استان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مشارکت مردمی را زمینه‌ساز کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقاء امنیت پایدار در استان دانست و یادآور شد: خوشایندسازی محیط کاری پرسنل ناجا از شهرستان درمیان آغاز و در سایر شهرستان‌های استان گسترش یافت.

در پایان این مراسم از زحمات حسین امیرآبادی‌زاده فرمانده انتظامی سابق شهرستان درمیان قدردانی و محمد هوشنگی به عنوان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان درمیان معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول