اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

پرونده فروشگاه رفاه ساری بسته ‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بسته شدن پرونده فروشگاه رفاه با اجماع بین شورای شهر و شهرداری محقق می‌شود.

پرونده فروشگاه رفاه ساری بسته ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی یکشنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه طرح واحدی برای ایجاد موزه منطقه‌ای شمال در ملک زندان قبلی شهرداری ساری طراحی شود، اظهار داشت: دفتر طرح و برنامه شهرداری ساری در یک نظر سنجی اظهار نظر مردم را برای کاربری زندان ساری گرفته است که این نظرات را به شورای شهر اعلام کند.

وی ادامه داد: پیشنهادت مطرح شده اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه به صورت مصوبه باشد تا با جدیت از سوی واحدهای مربوطه پیگیری شود.

احمدی به رسیدگی و پیگیری مجدد پرونده فروشگاه رفاه در مرکز مازندران اشاره کرد و یادآور شد: اجماعی بین شورای شهر و شهرداری صورت گیرد تا پرونده فروشگاه رفاه برای همیشه بسته شود.

وی انتخاب شهردار جدید را وظیفه شورای اسلامی شهر دانست و گفت: تصمیم‌های شورای اسلامی شهر باید به نفع شهر و شهروندان باشد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با تاکید براینکه پروژه‌های عمرانی شهر ساری با جدیت پیگیری شود، اظهار داشت: برخی از مناطق شهری در زمان بارانی آب‌گرفتکی می‌شود که برای رفع آن باید چاره‌اندیشی شود.

مهدی رضایی فرح‌آبادی رفع ترافیک و ایجاد پارکینگ در محوطه پارک قائم را از وظایف شهرداری ساری دانست و گفت: توقف خودروها در مقابل درب منازل محدوده پارک قائم برای اهالی منطقه مشکل‌ساز شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز در مورد ایجاد مکان تجاری در مکان زندان قدیمی ساری گفت: شهر ساری از نظر مکان تجاری اشباع است. از فضای موجود برای اماکن فرهنگی و تفریحی استفاده شود.

میرصالح صالحی نیا به آب‌گرفتگی برخی از مناطق شهری بر اثر بارندگی شدید اشاره کرد و یادآور شد: گرفتگی دهنه پل‌ها و جوی‌ها عاملی برای آب گرفتگی است که باید مورد نظارت مسئولان در امور شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول