اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 1.3 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از یک میلیارد و 380 میلیون ریال کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد.

کشف 1.3 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ پلیس شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر در سه عملیات بیش از 900 هزار نخ سیگار را در این شهرستان کشف و ضبط کرد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دشتی در راستای برقراری امنیت اجتماعی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده افرادی به نام‌های سیاوش، بهرام،مهدی و حمید در راستای خرید و فروش انواع سیگار، بلافاصله اکیپ عملیاتی تشکیل و وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پلیس پس از بررسی‌های دقیق انجام شده و صحت و سقم موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضایی در 3 عملیات وارد منزل نامبردگان شده و در مجموع موفق به کشف 971 هزار و 200 نخ سیگار شد.

عباس‌زاده افزود: بنابر این گزارش، متهمان همگی دستگیر و برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح داده شده و ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد شده است.

یک محموله کالای قاچاق در شهرستان گناوه کشف و ضبط شد

وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گناوه در استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه در حین گشت‌زنی در محور ورودی گناوه به یک دستگاه خودرو سایپا به رانندگی "ز " اهل و ساکن بندر ریگ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودرو تعداد 600 جفت کفش خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی جمعا به ارزش 450 میلیون ریال کشف و ضبط شد، خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و راننده دستگیر شد.

یک محموله کالای قاچاق در دیلم کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دیلم در استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده گفت: ماموران یگان و امداد شهرستان دیلم در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان به رانندگی " ب " مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 11 دستگاه موتور کولر به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط و خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده جهت رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

کشف محموله 400 میلیونی کالای قاچاق در دیر

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش پلیس شهرستان دیر استان بوشهر یک محموله 400 میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق در شهرستان دیر حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلر به رانندگی "امراله" مظنون شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: پلیس بلافاصله خودروی مورد نظر را متوقف و آن را مورد بازرسی قرار داد، مأموران در این عملیات تعداد 22 کیسه موادشیمیایی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کردند. عباس‌زاده گفت: پلیس خودرو را متوقف و راننده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول