اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عنوان نخست مسابقات جهانی آلمان

تیم هوافضای دانشگاه صنعتی اصفهان بر بام دنیا ایستاد

خبرگزاری فارس: تیم دانشجویی هوافضای دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان نخست مسابقات جهانی ریز پرنده‌های بدون سرنشین International Micro Air Vehicle IMAV2012، که به میزبانی کشور آلمان برگزار شد را به دست آورد.

تیم هوافضای دانشگاه صنعتی اصفهان بر بام دنیا ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مسابقات جهانی ریز پرنده‌های بدون سرنشین که 14 و 15 تیرماه سال جاری و با حضور 15 تیم از کشورهای مختلف جهان از جمله، آمریکا، فرانسه، آلمان، روسیه، ژاپن، استرالیا و ترکیه برگزار شد تیم دانشجویی آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان توانست عنوان نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در همین راستا سرپرست تیم هوافضای دانشگاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سطح علمی بالای این مسابقات به عنوان یک رقابت جهانی افزود: مسابقات جهانی ریز پرنده‌های بدون سرنشین همه ساله و با هدف ارائه آخرین توانمندی‌ها در زمینه طراحی پرنده‌های بدون سرنشین و با حمایت و مشارکت دفتر تحقیقات نیروی دریایی و دفتر تحقیقات و توسعه هوافضای اتحادیه اروپا برگزار می‌گردد.

مهدی نیلی‌احمدآبادی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در دو بخش Indoor و Outdoor برگزار شد، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از جواد پورمحمد، محمدرضا رادمنش، مهدی کاوه، علی ریاحی و ایمان سامانی ضمن نمایش خلاقیت و نبوغ جوانان ایرانی، در بخشOutdoor flight dynamics مقام اول، در بخش Outdoor autonomy مقام دوم و در مجموع عنوان نخست جهان در بخش Outdoor را به خود اختصاص دادند.

وی کسب این موفقیت توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان را افتخاری بی‌سابقه در طول حضور تیم‌های ایرانی در ادوار گذشته این مسابقات عنوان کرد و گفت: کسب این مقام توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نمادی از نبوغ علمی و فنی جوانان این مرز و بوم در رقابت با سایر کشورهای جهان در طراحی ریز پرنده‌های بدون سرنشین است.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان تصریح کرد: این موفقیت غرورآفرین با تلاش و پشتکار درخور ستایش دانشجویان کارشناسی رشته مهندسی مکانیک این دانشگاه در طی مدت دو سال گذشته و در پی حمایت‌های دانشکده مکانیک و دانشگاه صنعتی اصفهان به دست آمده است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول