اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعتبار 45 میلیونی برای هوشمندسازی هر کلاس درس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هوشمندسازی هر کلاس درس در این استان نیازمند 45 میلیون ریال اعتبار است.

اعتبار 45 میلیونی برای هوشمندسازی هر کلاس درس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی بلالی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر اساس برنامه تدوین شده دولت و وزارت آموزش و پرورش، تا پایان برنامه پنجم توسعه تمامی مدارس کشور باید مجهز به سیستم هوشمندسازی باشند.

وی با اشاره به ضرورت‌ها و شاخص‌های مدارس هوشمند، افزود: مدرسه‌ای که در آن روند اجرایی کلیه فرآیندها اعم از مدیریت، نظارت، یاددهی و یادگیری رایانه‌ای باشد، یک مدرسه مبتنی بر سیستم هوشمند است.

بلالی به اشاره به اهداف هوشمندسازی مدارس گفت: استمرار فرایند یادگیری دانش‌آموزان در خارج از مدرسه و افزایش مشارکت والدین در فرایند یادگیری فرزندانشان از مهم‌ترین اهداف هوشمندسازی مدارس به شمار می‌رود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هر مدرسه‌ای که تجهیزات داشته باشد هوشمند نیست، برخورداری از سیستم مدیریتی قوی از جمله مدیریت یاددهی و یادگیری در این راستا ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت مدارس استان چهارمحال و بختیاری در بکارگیری سیستم هوشمند در مدارس گفت: مدارس این استان در بکارگیری نرم‌افزار در میان استان‌های کشور بین رتبه اول تا سوم قرار دارند.

بلالی ادامه داد: مدارس این استان همچنین در اعمال سیستم‌ها و اجرای شبکه در رتبه اول تا سوم کشور قرار دارند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه استان چهارمحال و بختیاری در تجهیز و هوشمندسازی مدارس وضعیت خوبی ندارد و در رتبه 29 کشور قرار دارد.

بلالی خاطرنشان کرد: برای تجهیز هر کلاس درس به سیستم هوشمند نیازمند 45 میلیون ریال اعتبار هستیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول