اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

پیکر پاک شهید سلیمان‌دوست در ایلام تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک شهید سلیمان‌دوست صبح امروز در میان حزن و اندوه مردم استان ایلام تشییع شد.

پیکر پاک شهید سلیمان‌دوست در ایلام تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان ایلام صبح امروز پیکر پاک شهید سلیمان دوست را از مسیر میدان شهدا تا محل سپاه پاسداران ناحیه ایلام تشییع کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه پیکر گلگون کفن شهید سلیمان‌دوست را گرامی داشتند.

شهید سلیمان‌دوست جمعی گروه پاکسازی میادین مین که روز یکشنبه هفته جاری بر اثر برخورد به مین ضد تانک به شهادت رسید، امروز سه‌شنبه با حضور مردم شهید پرور ایلام تشییع ‌شد.

آیت‌الله سلیمان دوست در حین پاکسازی میادین مین به جای مانده از دوران دفاع مقدس به مین ضد تانک برخورد کرده و بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سلیمان دوست از نیروهای بازنشسته سپاه پاسداران بوده که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ نبرد حق علیه باطل منشاء ایثارگری‌های فراوانی بوده است.

افزون بر این دیگر همکار وی به نام اردلان احمدی نیز به شدت مجروح شده و در حال حاضر برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده است.

بقایا و مواد منفجره به جا مانده از دوران دفاع مقدس بخش عمده‌‌ای از نوار مرزی بین دو کشور ایران اسلامی و عراق را در بر گرفته است.

بر این اساس رزمندگان دوران دفاع مقدس بر اساس تکلیف در قالب مراکز مین‌زدایی نسبت به پاکسازی این مناطق اقدام کرده که هر از چندگاهی تعدادی از آنان زخمی و یا به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول